vrijdag 9 maart 2012

Kruidvat Persevent Voorjaar 2012



Gisteren was het Kruidvat persevent! Ik heb me heel erg verheugd op deze dag. Al was het toch ook een beetje spannend. Voor het eerst ging ik helemaal in mijn uppie naar een persevent. Da's toch even iets anders. Aangekomen in Amsterdam ben ik te voet richting het Conservatorium Hotel gegaan. Echt een prachtige locatie, wauw! Na een korte introductie gingen we in kleine groepjes alle stands af.





Als eerst was het merk New York Color aan de beurt. Het schap krijgt binnenkort een kleine update. Zo komen er een paar mooie nagellakjes bij (check die glitter linksboven!), een nieuwe lipgloss-lijn en een nieuwe mascara.





De zonbescherming van het huismerk. Ook in de Solait lijn komen wat nieuwe producten. Zoals een spray die je haar beschermt tegen de zon en een lipbalm met SPF 30. Dat klinkt interessant! Het is wel twee zo'n delen die ik compleet vergeet als het gaat om zonbescherming.



Ook komt Kruidvat met een eigen lijn aan gezichtsmaskers, voor €0,99 per stuk. In de 'smaken' aardbei, chocola en fruity cocktail. Ook zit er een peel-off masker tussen. Erachter staan bodylotions met Arganolie (€2,29).





Kijk dit vind ik nou weer zoiets leuks en handigs! In de ontharingslijn komen scheermesjes speciaal voor de bikinilijn. Het scheerkopje is een stuk smaller dan normaal en de glijstrip bevat aloë vera-extract en vitamine E. Klinkt super! En dat voor €1,99 voor 3 mesjes. Deze ga ik zeker proberen zodra ze verkrijgbaar zijn.





En ook hierdoor werd ik heel enthousiast! Allerlei handige producten voor op reis. Toilettasjes met lege reisflesjes, paspoort houders, slotjes, opblaasbara nek kussens. En dat allemaal met toffe zebra printjes :)





Essence en Catrice waren uiteraard ook aanwezig! Van beide merken stond er een compleet schap en ook de nieuwe limited editions waren van de partij. Oké, de Catrice Million Styles LE was voor mij niet meer zo nieuw. Al kan ik wel nu vertellen dat deze waarschijnlijk volgende week zal verschijnen. De Season of Extremes LE van Essence zag er ook super uit, zoveel mooie nagellak!





De laatste tijd komen veel merken met haarverf met een mousse substantie. Daarin kon het huismerk van Kruidvat niet achterblijven! Over een tijdje komt de Easy Color Mousse lijn in de schappen, in 11 natuurlijke kleuren. Ik had geluk, zwart valt onder natuurlijk en ik kreeg een pakje mee om te proberen! Ik ben benieuwd!









En toen was de middag alweer bijna voorbij. Op het laatst werd bij de bar nog iets spannends aangekondigd. Een parfum lijn, genaamd The Master Perfumer. Een lijn met drie geuren voor vrouwen en drie voor mannen. Ik moet zeggen dat ik ze erg lekker vond ruiken. En ze gaan maar €7,99 per stuk kosten!
De middag werd afgesloten met een borrel in dezelfde mooie bar. Ik vond het heel leuk om weer wat 'nieuwe' bekende gezichten te zien!



Bij het vertrek kreeg iedereen nog een heel goedgevulde goodiebag mee. Met die extra kilo's ben ik weer fijn terug richting station gewandeld (zo'n drie kwartier lopen, op hakken!) Na een treinreis van 2,5 uur was het heerlijk om thuis op de bank te ploffen en de goodiebag eens goed te bekijken.

Ik wil Kruidvat bedanken voor een leuke middag. Alles zag er prachtig uit en werd goed gepresenteerd. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Zelf ben ik heel benieuwd naar al het nieuws wat er in de schappen gaat verschijnen. Heb jij al iets gezien waar je nieuwsgierig naar bent?

Liefs,
Maud