zondag 4 maart 2012

Swatch: Catrice feMale - Who Are Blue?



Een paar weken geleden ging ik weer eens shoppen in Aken. Vooral in de hoop de Catrice Nymphelia LE tegen te komen. Daarvoor was ik toen helaas te laat. De feMale LE stond er al in het schap! Deze collectie spreekt me niet heel erg aan, maar toen ik het lakje 'Who Are Blue?' spotte werd ik toch wel blij. Die ging mee!



Het flesje heeft dezelfde vorm als alle Catrice lakjes. De dop is grijs met een oranje patroontje erop. Niet echt mijn ding, dezelfde grijzige uitstraling als de rest van de LE. Maar de kleur erin maakt alles goed, die trekt al mijn aandacht.


Direct zonlicht


Schaduw

'Who Are Blue?' is een lila-blauw lakje met een satin finish. Hij droogt een beetje mat op, maar glanst toch subtiel. Persoonlijk vind ik de finish erg mooi, het maakt het lakje net iets aparter. Ik heb het al vaker gezegd, ik ben dol op dit soort kleuren. Hij lakte fijn en dekte mooi na twee laagjes, ook was deze erg snel droog.

Ik vind 'Who Are Blue?' een erg mooi lakje. Door de finish vind ik het al helemaal een fijne toevoeging aan mijn stash. De Catrice feMale LE zal over een tijdje ook in Nederland verkrijgbaar zijn, precies wanneer weet ik niet. De nagellak kost €2,49 per stuk.

Liefs,
Maud