zondag 4 maart 2012

Looks: Inglot Freedom System palette



Gisteren liet ik al uitgebreid mijn Inglot palette aan jullie zien. Net iets te uitgebreid om er nog ooglooks bij te doen, vond ik. Maar die wou ik er uiteraard wel nog mee maken! Ik had onwijs veel zin om met dit palette te spelen, daar heb ik dit weekend ook lekker de tijd voor genomen. Het zijn vier verschillende looks geworden.



Nog even een geheugensteuntje van de kleuren die in mijn palette zitten!





Als eerst wou ik er een heel draagbare look mee maken. Hiervoor had ik de kleuren Matte 342 en 352 uitgekozen. En dat was een goede keuze! Bij deze look heb ik ook nog DS 458 in de crease aangebracht. Het is een erg neutrale look geworden, maar zo draag ik m'n make-up toch best vaak.





Ik stond ook te popelen om Matte 322 te proberen, de felblauwe kleur. Deze vond ik in de winkel al zo fantastisch uitzien! Ik heb deze in mijn crease aangebracht en AMC 61 eronder over het bewegend ooglid, met nog een wazige wing eraan.  Matte 318 als highlighter onder mijn wenkbrauw en in de binnenste ooghoek. Ik ben heel blij met deze kleuren in mijn palette en dan toch ook vooral Matte 322, wauw!





En weer een wat neutralere look, al is deze wel een beetje donker. Pearl 409 (bruin) en Pearl 452 (bordeauxrood) leken mij heel mooi samen. Die moest ik dus wel even samen in een look verwerken! DS 458 heb in de buitenste ooghoek en Matte 352 in de binneste ooghoek en onder mijn wenkbrauw.





En als laatst nog een felle look met de drie knallende kleurtjes uit mijn palette. Ik heb Matte 322 bij de buitenste ooghoek, Matte 318 bij de binneste ooghoek. DS 491 in de crease en DS 504 onder mijn oog en nog een stukje omhoog langs de andere kleuren. Ik werd tijdens het maken van deze look zo blij van hoe moeiteloos de kleuren mooi blenden. Echt zo'n fijne oogschaduw om mee te werken!

Zo. Elk kleurtje uit mijn palette heb ik inmiddels gebruikt. Ik kan alleen maar vol lof praten over Inglot oogschaduw vanaf nu. Alle kleuren hebben een gelijkwaardige kwaliteit en die kwaliteit is helemaal perfect. Dit wordt een nieuwe favoriet, zeker weten!

Liefs,
Maud