woensdag 8 februari 2012

Winactie: Essence Crazy Good Times nagellak

Deze winactie is gesloten!



Er is onlangs in Duitsland weer een leuke Essence LE uitgekomen die we hier helaas niet gaan tegenkomen. Crazy Good Times heet 'ie, een LE met vooral veel gave nagellak en nepwimpers. Zelf moest ik er het één en ander van hebben. Toen heb ik ook maar gelijk wat meegenomen om onder jullie te verloten. Als eerst is de nagellak aan de beurt!


Paradelade, Confetteria, Colourbration, Glitterastic, Candyction

Dit zijn alle vijf de lakjes. Zelf heb ik deze niet allemaal, alleen Confetteria en Colourbration kocht ik dubbel. Daarvan kan ik dus wel even de swatches laten zien!


Colourbration


Confetteria



Je kunt dus vijf lakjes winnen van de Crazy Good Times LE. Allemaal gloednieuw en ongeopend natuurlijk!

Wat moet je doen om kans te maken op deze vijf lakjes?
1. Volg Beauty Before Breakfast via Bloglovin' of GFC.
2. Laat bij dit in artikel in een comment duidelijk weten dat je meedoet (en wat je eventueel van de extra kansen hebt gedaan). Zorg er ook voor dat je emailadres in het ervoor bestemde vakje staat (die zie ik alleen).

Om extra kans te maken kun je..
1. Dit artikel liken op Bloglovin'
2. De Facebook pagina van Beauty Before Breakfast liken.
3. Het volgende berichtje (of iets soortgelijks) op Twitter plaatsen: Maak kans op vijf Essence Crazy Good times lakjes op beautybeforebreakfast.nl @BBBbeautyblog http://bit.ly/x32QiG
 RT=Lief!

Inwoners van Nederland en België kunnen meedoen aan deze winactie. De winactie zal lopen t/m zaterdag 18 februari. Kort erna zal ik met de winnaar contact opnemen. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden, veel succes allemaal!

Liefs,
Maud