zaterdag 4 februari 2012

Swatches: Nfu Oh Holographic #63 & #65



Ik ben gek op nagellak en vooral als die wat apart is. Nfu Oh is daarom één van mijn favoriete nagellakmerken. Prachtige flesjes met de mooiste lakjes erin. Ze staan vooral bekend om hun flakies en holografische nagellak. Twee finishes waar ik gek op ben! Vandaag laat ik de twee holografische lakjes die ik ervan heb zien.





De flesjes. Ge-wel-dig. Hoe mooi en leuk kun je het verzinnen en maken? Ik vind het ware kunstwerkjes. De dop is een soort bustier of korset en het flesje de gedrapeerde rok. Dit zijn zeker de mooiste nagellakflesjes die ik ooit heb gezien.



Zelf heb ik twee kleuren uit de Holographic collectie, #63 en #65. Nfu Oh geeft de lakjes helaas geen namen. Ergens jammer, maar doordat de rest geweldig is vergeef ik het ze. De nagellak maakt genoeg indruk op me om de nummertjes te onthouden.







#65 een lichtblauwe holo. Een prachtige, perfecte holo, vind ik. In fel (zon)licht is het holografische effect heel duidelijk aanwezig. Ik vind het regenboog-effect geweldig, het blijft leuk om naar te kijken. Ik bij deze er vooral roze, geel, oranje, groen en donkerblauw in. Verder lakt deze fijn, hij dekt in twee laagjes.







En dan de roze, #63. Deze vind ik nog mooier! Een wat oudroze kleur, met een prachtig holo-effect. Een warme regenboog van rood, oranje, lichtroze en paars. Ja, geweldig gewoon! Deze lakte net als #65 prettig en dekte na twee laagjes. Fijn dus!

Ik ben zo blij met deze prachtige lakjes. Ik heb ze al een lange tijd en het werd tijd ze eens te laten zien. Ik draag ze behoorlijk vaak, gelukkig zijn het beste grote flesjes van 17ml nagellak! Nfu Oh is voor zo ver ik weet niet in Nederlandse winkels te koop, het is wel af en toe op (beauty)beurzen te vinden. Verder is het wel op internet goed verkrijgbaar, bijvoorbeeld op Nagelgroothandel.nl. Zelf kocht ik ze op Viis.ee, een webshop uit Estland. Ze kosten rond de €9 per stuk.

Liefs,
Maud