zondag 26 februari 2012

Swatches: Essence Nail Colour³



Na het proberen van twee van de nieuwe Essence Colour³ lakjes wilde ik meer! Ik ging de andere vier nog in de winkel bewonderen. Helaas was het schap flink geplunderd en waren er nog maar twee van deze duo-lakjes die ik niet had. 'Boys are back in town + It's just a little crush' en 'A walk in the Park + Stop for an ice cream'.





Ik ben er nu over uit, ik vind dat Colour'³' maar een rare naam voor een duo-lakje. De glittery kant van alle lakjes is nauwelijks op zich zelf te dragen, dus echt drie opties in één vind ik het niet. Wel vind ik het idee helemaal leuk en ook goed uitgewerkt. Het lakken gaat net als altijd. Het is wat zwaarder dan alleen een dopje met kwastje, doordat er aan de andere kant ook nog een flesje zit. Maar doordat ze ook vrij lang zijn heb je er veel grip op, net een soort pen.



Boys Are Back In Town, een donker plum-paars lakje met een creme finish. Zulke kleuren vind ik mooi en chique staan. Hij lakte erg fijn, dekte goed. Ik heb twee laagjes op, alhoewel er volgens mij op de nagel van mijn pink maar één laagje zit.. oeps.





En met Just A Little Crush erover, wauw! Wat een prachtig effect. De basis van dit lakje is haast doorzichtig, op zich zelf is 'ie dan ook niet zo bijzonder. Maar hij zit bomvol paarse en blauwe shimmer, wat vooral op donkere lakjes heel mooi uitziet. Ik ben fan van deze combinatie!



A Walk In The Park doet me denken aan een donkergroene zee. Er zit heel subtiel wat shimmer in, nauwelijks zichtbaar. Leuk kleurtje, donkergroen vind ik altijd wel gaaf staan. Best stoer, maar toch ook wel draagbaar. Deze lakte ook fijn en dekte na twee laagjes.





Met Stop For An Ice Cream erover wordt het weer een groot feest. Ook van dit lakje is de basis vrijwel doorzichtig, hij maakt de donkergroene basis ietsjes lichter. Maar na één laagje zit je nagel al vol mooie shimmer. Zo doet dit lakje me denken aan zeemeerminnen en aan de zomer.

Ik dit vind ik weer twee super leuke Colour³ lakjes. De 'basis kleuren' zijn fijne lakjes op zich. Het valt me op dat ze erg snel drogen. Heel fijn als je het andere lakje er nog over wilt doen! En daarmee worden ze allebei erg mooi en bijzonder. De andere twee varianten wil ik nu ook zeker nog proberen! De Colour³ lakjes horen bij het vernieuwde vaste assortiment van Essence. Ze kosten €2,79 per stuk.

Liefs,
Maud