vrijdag 17 februari 2012

Swatches: Essence Nail Colour³



In het vernieuwde Essence assortiment zitten zes Colour³ lakjes. Hetzelfde idee als de duo-nagellak van de Circus Circus LE. Die vond ik hartstikke leuk! Dus van deze ben ik ook eens goed gaan bekijken. Ik nam uiteindelijk twee lakes mee. Ticket to the Show + Front Row or Backstage? en Midnight Date + City That Never Sleeps.



De vormgeving is ook helemaal hetzelfde als de duo-lakjes van de Circus Circus LE. Alleen het middenstukje is wit, hier zitten ze kwastjes ook aan. Colour³, '3' omdat je de twee kleuren apart kunt dragen, of over elkaar. Drie opties dus, al blijf ik het toch duo-lakjes noemen.





Midnight Date is een prachtig donkerblauw lakje met een prachtige shimmer. Ik ben gek op blauwe nagellak en deze kleur vind ik geweldig. Hij lakte heel fijn en dekte al na één laagje. Hij droogde ook vrij snel, zo kan het meer 'topcoat' lakje er snel overheen. Top!





En City That Never Sleeps is een prachtig flakies lakje! Ik denk niet dat deze op zich zelf snel dekt. Maar over een ander kleurtje is hij prachtig (ook over zwart!). De flakies zijn groen-turquoise, ook zitten er nog blauwe, groene en paarse glitters in. Na één laagje zaten er al zat flakies en glitter over mijn nagels. Ik vind 'em erg mooi.



Ticket to the Show is een erg donkerbruin lakje, met een heel subtiele mtulti-color glitter erin. Gaaf! Maar helaas kreeg ik het niet geweldig op de foto. Ook deze lakte fijn en dekte na één laagje.





En als laatst Front Row or Backstage? Wederom een lakje wat geschikter is als topcoat, opzich zelf zal 'ie niet zo best dekken. Maar wat is deze ook weer mooi en apart! Goudbruine chunky glitters. Ik vind het niet echt een duo voor het voorjaar, maar het is zeker feestelijk!

De Essence Colour³ nagellak zit in het vernieuwde assortiment. Ze kosten €2,79 per stuk. Via Twitter heb ik begrepen dat het hier en daar ook al in Nederland is gespot! Dus het zal niet meer heel lang duren voor het overal verschijnt.

Liefs,
Maud