vrijdag 24 februari 2012

Swatches: China Glaze Electropop



China Glaze vind ik een geweldig nagellakmerk. Ze komen heel vaak met mooie collecties en hebben haast altijd wel kleuren die mijn aandacht trekken. De Electropop collectie was geen uitzondering. En ik had heel veel geluk, want ik won drie lakjes uit deze mooi collectie op Wickedskakid.nl! Aah wat was ik verrast en blij! Twee lakjes waren ook nog naar eigen keuze, helemaal top dus!





De twee kleuren die ik koos, nog voordat ik won, waren Electric Beat en Aquadelic. Mijn nagellak-smaak begint voorspelbaar te worden hè? Weer zo'n schitterend stoffig blauw-grijs kleurtje en een felle turquoise. De glitter nagellak Techno kreeg ik er ook nog bij! Die ziet er in het flesje al uit als één groot feest.





Aquadelic is naar mijn mening een echte turquoise kleur. Ik kom er niet uit of ik de kleur meer naar blauw of meer naar groen vind neigen. Anyway, ik vind het ook een geweldig mooie kleur! Zo fel, fris, vrolijk en zomers. En de creme finish vind ik ook erg mooi. Hij lakte fijn en dekte na twee laagjes.





Electric Beat is een koele, grijs-blauw kleur. Erg apart, al zie ik dit soort kleuren de laatste tijd steeds vaker. En daar ben ik alleen maar blij om.. wat ben ik ontzettend verliefd op deze kleur. Ik kan er naar blijven kijken. Ook deze heeft een creme finish, en lakt fijn.. en jawel, dekt na twee laagjes!





Dan nog Techno, een multi-color glitter lakje. En die glitters, die glitteren geweldig mooi! Jammer dat ik al die kleuren niet goed op een scherpe foto kreeg.. maar de ontzettend vage foto weergeeft al die gekleurde glitters wel goed. Ik heb er twee laagjes van over Electric Beat gedaan. Na één laagje zaten er net iets te weinig glitters op mijn nagels, naar mijn smaak dan.

Drie mooi lakjes waar ik heel erg blij mee ben! Mijn liefde voor China Glaze is ook weer helemaal aan het opbloeien. En Electric Beat zit al drie dagen mooi te zijn op mijn nagels, super! China Glaze is o.a. verkrijgbaar bij Enchantra, de nagellak van de Electropop collectie kost €6,95 per stuk.

Liefs,
Maud