maandag 6 februari 2012

Swatches: Catrice - Browno Mars, Heavy Metallilac, Aretha's Respink, Welcome to Roosywood



Het zoveelste Catrice artikel op rij, toch wil ik deze graag nog snel laten zien. Gisteren konden jullie al drie nieuwe lakjes van Catrice zien. Vandaag laat ik de andere vier zien die ik heb gekocht. Browno Mars, Heavy Metallilac, Aretha's R-E-S-P-I-N-K en Welcome to Roosywood. Weer heel andere kleuren, maar zeker niet minder mooi en leuk!



Welcome to Roosywood, Aretha's R-E-S-P-I-N-K, Heavy Metallilac en Browno Mars. Vier kleuren die mij ook wel interessant leken, mede dankzij leuke namen! En ook vier kleuren nagellak waar ik wat minder snel voor ga. Taupe, roze, paars en bruin. Eigenlijk vind ik het ook wel erg leuk om zo nu en dan kleuren te kopen waar ik wat minder van heb.





Welcome to Roosywood. Een mooie paarse mauve, met een creme finish. Ik vind 'em mooi! Dit is typisch zo'n kleur die ik niet vaak koop/draag. Ik vind het soms iets te saai. Maar het is natuurlijk wel fijn dat 'ie heel draagbaar is. En hij staat best classy, ook leuk! Hij lakte heel fijn en dekte haast al na één laagje, een tweede maakte het wel nog wat mooier.





Aretha's R-E-S-P-I-N-K. Prachtig knalroze kleurtje! Roze vind ik een geweldige kleur, maar als nagellak net iets minder. Deze vind ik echter heel gaaf, lekker fel en vrolijk! Lakte erg fijn en dekte na één laagje, nice!





Heavy Metallilac. Een heel gaaf paars lakje! De basis is indigo-paars en er zit een violet-paarse glans in. De finish is beetje frosty en je ziet de strepen van het kwastje een heel klein beetje. Ook deze lakte erg fijn, dekte mooi na twee laagjes.





Browno Mars. Een grijzig-bruin lakje met een frost finish en heel wat zilveren shimmer. Wederom, ik ga niet snel voor zo'n kleur nagellak. Maar daardoor is deze wel erg uniek in mijn stash. Deze lakte ook best fijn, dekte wel pas mooi na drie laagjes.

Weer vier nieuwe nagellakjes van Catrice waar ik erg blij mee ben! Leuke kleuren die meer dan welkom zijn in mijn stash. Het nieuwe assortiment van Catrice zal binnenkort wel bij alle Kruidvat filialen met een Catrice schap verschijnen. Zelf ben ik deze ook al in Nederland tegengekomen. De nagellak kost €2,49 per stuk.

Liefs,
Maud