zondag 5 februari 2012

Swatches: Catrice - Birdy Reloaded, ACid/DC, King of Greens



Gisteren was het al duidelijk, ik had een ge-update Catrice schap gevonden! Er zijn maar liefst 14 gloednieuwe Catrice Ultimate Nail Lacquers. Ah en wat waren ze allemaal mooi! Gisteren heb ik er al zeven gekocht, maar ik ga vast snel terug voor meer. Als ik even niet aan m'n budget had hoeven denken had ik vast alles meegenomen, maar het was nu die de mooiste kiezen. Vandaag laat ik er drie zien, de anderen die ik al heb zullen ook snel volgen.



Birdy Reloaded, ACid/DC en King of Greens. Die namen weer, wat hebben ze daarvoor geniale bedenkers bij Catrice! Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoeveel leuker ik een product kan vinden door een grappige naam. De flesjes zijn wat we gewend zijn. En ook dat vind ik fijn, ze staan zo mooi samen allemaal. Veel fijner dan merken die om de haverklap weer iets anders hebben (dat vind ik dan voornamelijk omdat ik nagellak graag uitstal in plaats van opberg).



Wat wel nieuw is, is het kwastje. Links zie je de nieuwe, rechts de oude (van Bye Bye Birdy trouwens). De nieuwe kwastjes zijn breder en bij het uiteinde ronder gevormd. De vorige vond ik ook niet verkeerd lakken, maar dit is toch wel een verbetering. Ik vind brede kwastjes prettiger lakken en een ronde top is fijner voor de rand bij de nagelriemen.





Birdy Reloaded, ik was vooral benieuwd hoeveel deze op Bye Bye Birdy zou lijken. Maar in het flesje is al te zien dat deze iets meer kanariegeel is. Er zit een heel subtiele gele shimmer doorheen. Ik vind het een erg mooi kleurtje, lekker vrolijk! Lakte erg fijn en dekte na twee laagjes, top!





ACid/DC, alleen al door die naam moest ik 'em hebben! Maar ik vind de gifgroene kleur ook zeker gaaf hoor. Al neigt 'ie soms ook naar appeltjesgroen. Deze lakte ietsje minder prettig, ook niet vreselijk trouwens. Hij werd snel 'dik' op mijn nagels terwijl de kleur nog niet helemaal dekkend was. Deze dekte na drie laagjes. Toch vind ik de kleur zo leuk dat ik zeker weet dat ik deze veel zal gaan dragen.





En als laatst King of Greens. Wat een prachtig lakje! Een turquoise-groene kleur met mooie lichte shimmer erin. Hij lakte heel fijn en dekte al best goed na één laagje, al maakte een tweede het net iets mooier.

Deze drie nieuwe lakjes vind ik in elk geval erg mooi. Birdy Reloaded en ACid/DC zal ik heel wat gaan dragen komende lente en zomer. King of Greens vind ik ook helemaal geweldig, erg fijn lakje. Catrice is verkrijgbaar bij Kruidvat. Ze kosten zoals gewoonlijk €2,49 en er zit 10ml in een flesje.

Liefs,
Maud