woensdag 22 februari 2012

Swatch: Essence Colour & Go - A Lovely Secret



In het vernieuwde Essence assortiment zijn veertien nieuwe Colour & Go lakjes te vinden. Het heeft even geduurd, maar ik ben deze kleine nagelakjes heel leuk gaan vinden. Één kleurtje wat er dit voorjaar nieuw bij was gekomen trok al snel mijn aandacht. Weer precies zo'n grijs-blauwe tint die ik niet kan laten staan.



De kleur die ik kocht heet A Lovely Secret. De flesjes zijn nog altijd hetzelfde, wat ik prima vind. De dop in de kleur van het lakje vind ik altijd wel leuk. En verder zijn ze best klein en schattig.





A Lovely Secret is een stoffig blauw-lila kleurtje. Erg apart! De paarse shimmer in het flesje zie ik helaas nauwelijks terug op mijn nagels. In heel fel licht hier en daar een beetje. Wel jammer, dat had van mij best meer gemogen! Wel zie je een hele hoop donkerblauwe spikkels goed. Het zijn geen shimmers, ze 'shimmeren' of glitteren namelijk niet echt. Maar wel apart!



Lakken ging zonder problemen en hij dekte al mooi na twee laagjes. Erg fijn! Ik vind het een geweldig kleurtje, deze ga ik zeker vaak dragen komend voorjaar. Een mooie toevoeging aan mijn stash!

De Essence Colour & Go lakjes kosten €1,29 per stuk. A Lovely Secret zit in het vernieuwde assortiment, wat al bij een aantal Kruidvat filialen verkrijgbaar is.

Wat vinden jullie van dit kleurtje? Staan er nog nieuw Colour & Go lakjes op jouw wishlist?

Liefs,
Maud