donderdag 16 februari 2012

Shoplog 15 februari - met Catrice, Essence & O.P.I.



Gistermiddag was het tijd om even te shoppen! Ik wou al lang weer eens in Duitsland gaan winkelen. Dankzij de sneeuw en geen winterbanden onder mijn auto ging dat niet door. Maar de afgelopen paar dagen is wat gaan dooien en kon ik eindelijk weer eens gaan kijken wat er zoal in de schappen was verschenen.



Ik had heel erg gehoopt ergens de Nymphelia collectie van Catrice tegen te komen. Helaas, die was al weg! Hier en daar lag nog wat in de kortingsbakken,  de prachtige blush heb ik niet gevonden. Maar wel de Lashes to Kill Black-Green mascara, waar ik ook erg nieuwsgierig naar was! Deze was al afgeprijsd naar €2,95.
Van de feMale LE kwam ik wel een bijna volle display tegen, toch sprak niet zo heel veel me aan. Ik nam één lakje ervan mee, 03 Who Are Blue?, voor €2,49.



Wat ik nog niet had verwacht, was het vernieuwde Essence assortiment, maar dat was er dus! De duo lakjes, of Colour³ lakjes, zagen er erg mooi uit. Ik kocht 'Ticket to the Show + Front Row or Backstage?' en 'Midnight Date + City That Never Sleeps'. Deze twee vond ik het apartst uitzien. Vooral de 'glitter kant' van beide. In de blauwe zitten flakies! Deze kosten €2,79 per stuk.



Van de Colour & Go lakjes (€1,29) nam ik eentje mee, A Lovely Secret. Wat ziet 'ie er prachtig uit! Precies zo'n kleurtje waar ik helemaal gek op ben, met een mooie paarse shimmer erin. De Soufflé Touch Blush vond ik wel weer een erg grappige substantie hebben. Die moest ik proberen! Ik kocht de kleur 03 Cold Wildberry, deze kosten €2,79 per stuk.



In Galeria Kaufhof kwam ik de O.P.I. Holland collectie tegen! Een compleet volle display zelfs. Ik besloot twee kleurtjes te kiezen, wat best lastig was. Uiteindelijk ging ik voor I Have a Herring Problem en Vampsterdam. I Have a Herring Problem heb ik gelijk opgedaan, en wauw, prachtig! Deze kosten €13,95 per stuk.

Ik kan niet wachten om alles te proberen en dragen! Vooral qua nagellak ben ik voorlopig wel weer zoet. Waarvan willen jullie het snelst swatches of reviews zien?

Liefs,
Maud