woensdag 15 februari 2012

Review: Lush Therapy Massagebar



Ik ben inmiddels helemaal gek op de massagebars van Lush. Dit is de Therapy massagebar, de eerste die ik had. Deze zat bij een pakketje wat ik had gewonnen. Het duurde even voordat ik deze kon waarderen. De geur vond ik erg apart, verder had ik nog niet door dat ik ze net zo goed zelf kan gebruiken in plaats van voor eeuwig wachten op een massage. Nu gebruik ik ze gewoon zelf als een soort bodylotions, waar ook deze weer erg fijn voor is!



Lush: "Verzachtende massagebar met opwekkende neroli. Het voedt je huid met cacao en shea boter en verzacht je spanningen met neroli en lavendel!"

Ingrediënten: Fairtrade Organic Cocoa Butter (Theobroma cacao), Organic Shea Butter (Butyrospermum parkii butter), Organic Sweet Orange Oil (Citrus sinensis oil), Organic Lavender Oil (Lavandula angustifolia oil), Organic Neroli Oil (Citrus aurantium amara oil), Citral (Citral), Geraniol (Geraniol), Farnesol (Farnesol), Limonene (*Limonene), Linalool (*Linalool).

Ik ben geen ingrediënten-expert, maar dat lijstje ziet er wel goed uit!



De Therapy massagebar is ovaal, zeep-achtig blok van 65 gram. Hij heeft drie gaten en één bultje. Tja, not much to look at. Maar de doet al vermoeden dat het meer om de werking gaat. De geur vind ik naar witte chocolade ruiken, of van de chocolade-marsepein muisjes. Apart, ik moest er zelf even aan wennen. Nu ben ik echter verslaafd aan de geur. Gelukkig blijft die vrij lang hangen.



Therapy vind ik een perfecte naam voor deze massagebar, de geur is heerlijk rustgevend! Uiteraard is ermee gemasseerd worden heel ontspannend. Maar ook de werking is fijn, mijn huid wordt er zacht en soepel van. Ik ben helemaal fan! De Lush Therapy massagebar kost €10,95. Niet niks! Maar ik denk wel dat je er lang plezier van kunt hebben. Ik gebruik nu al een hele tijd wekelijks en hij slijt nauwelijks. En als 'ie op is, ga ik een nieuwe halen!

Heb jij massagebars van Lush? Wat vind jij ervan?

Liefs,
Maud