woensdag 1 februari 2012

Review: Crazy Rumors Lip Balm



Crazy Rumors is een 100% natuurlijk merk. Ze hebben een heel breed assortiment aan lipbalms. Deze is van de Fresh Squeezed lijn, in de smaak Lemonade. Afgezien van allerlei leuke en lekkere smaken staan de Crazy Rumors lipbalms ook bekend om hun verzorgende werking, daar was ik heel benieuwd naar!



De verpakking is leuk, niet heel bijzonder. Het is gelijk duidelijk dat het om een citrus-smaakje gaat. Op het dopje staat 'Citrus bliss for your kiss'.





Het is zeker niet gelogen dat Crazy Rumors 100% natuurlijk is. De ingrediƫnten liegen er niet om. Het is ook veganistisch en niet op dieren getest. Voor iedereen geschikt dus! En zelf wordt ik ook altijd blij van merken die tegen dierproeven zijn. Ik ben geen expert qua ingrediƫnten, maar zelfs ik zie dat dit veel goeds belooft!



De limonade smaak zit er goed in! Die vind ik persoonlijk erg lekker. De lipbalm voelt lekker romig op mijn lippen. Maar ik ben nog veel enthousiaster over de verzorgende werking op wat langere termijn. Ik heb 'em twee weken dagelijks gebruikt, mijn lippen lijken zich niets meer aan te trekken van het koude weer. Ik heb geen schilfertje meer gezien!

Crazy Rumors is te koop op Natuurlijkecosmeticawinkel.nl. De lipbalms van de Fresh Squeezed lijn kosten €4,95 per stuk. Een fijn prijsje voor een erg fijne lipbalm!

Heb jij lipbalm(s) Crazy Rumors? Wat vind jij ervan?

Liefs,
Maud