zondag 19 februari 2012

Review: Catrice Nymphelia Unbeleaf'able Blush



Als er een limited edition product is waar ik de afgelopen tijd naar uit heb gekeken, is het wel de blush uit de Catrice Nymphelia LE. De Unbeleaf'able Blush, een baked blush die door het marbled patroon erin gelijk mijn aandacht trok. Deze moest ik bemachtigen! Toen bezoekster Petra op mijn blog zei dat ze de Nymphelia LE in Maastricht tegen was gekomen, ben ik gelijk richting Maastricht vertrokken. En ik had geluk, een bijna volle display stond op me te wachten!





De blush is maar in één kleur verkrijgbaar, 01 Dancing Nymph. De verpakking is vrij simpel, doorzichtig plastic met wat blaadjes op de deksel. Niet bijzonder, maar goed genoeg. De blush erin zie je in elk geval goed, dat maakt het gelijk een stuk mooier! Er zit 6,3 gram in.





Jaaa, de blush zelf.. daar ging het me natuurlijk om! Wat vind ik zulke producten toch prachtig. Een samensmelting van oranje, crème-beige en bruin. Maar gezien het een blush is kun je niet zo makkelijk de individuele kleuren met je kwast oppakken. Zo vind ik hem er vrij donker uitzien. Gelukkig zat er een amper aangeraakte tester in de display en bleek de kleur helemaal niet zo donker op de huid.





De kleur is wat peachy-oranje, met een mooie glans. De swatch is opgebouwd uit drie veegjes. Hij is goed op te bouwen, na één veegje is het resultaat heel subtiel.



Links zonder en rechts met de Unbeleaf'able Blush op. Het resultaat is erg subtiel, maar wel zichtbaar. De blush laat zich makkelijk aanbrengen en mooi blenden. Geeft goed af op kwasten en is niet snel too much. Persoonlijk vind ik de kleur erg mooi. Een fijne blush voor dagelijks gebruik komend voorjaar!

De Unbeleaf'able Blush hoort bij de Catrice Nymphelia LE. Die is nu al hier en daar te vinden en zou rond week 8/9 overal bij Kruidvat verkrijgbaar moeten zijn. De Unbeleaf'able Blush kost €4,49.

Liefs,
Maud