woensdag 22 februari 2012

Review: Catrice Nymphelia - Lashes To Kill mascara



Naast de geweldige baked blush was er nog één ander product van de Catrice Nymphelia LE wat mij aansprak. Een nieuwe variant van de Lashes to Kill mascara. Ik heb hier de gewone en Ultra Black variant van gehad, beide zijn mij erg goed bevallen. Deze 'Black-green eye-opening effect' variant moest ik dus ook zeker proberen!



De zwarte huls heeft dezelfde vorm als de andere Lashes to Kill mascara's. Er zit wel oranje streepjes gekriebel op, het soort logo van de Nymphelia LE. Zeker niet de mooiste mascara huls aller tijden, ook niet afzichtelijk hoor. Gewoon, simpel.





Catrice belooft het allemaal met deze mascara. Ultra dikke, ultra lange en ultra gekrulde wimpers. Nou, dat wordt wel heel erg ultra! En laten we eye-opening niet vergeten. Dat allemaal in een donkergroene kleur. Dat leek mij wel interessant. Normaal gesproken moet ik niets weten van mascara's in andere kleuren dan zwart, dit was echt een uitzondering. Donkergroen, hoe zou dat staan?



Het borsteltje is ook hetzelfde als van die van de andere Lashes to Kill mascara's. Een borsteltje met haartjes van gemiddelde grootte. Ik vind het een prima borsteltje, hij glijdt heel smooth over mijn wimpers, altijd fijn!



Dan de kleur! Onder zie je de Nymphelia Lashes to Kill mascara, erboven een willekeurige zwarte mascara (die wat bruinig uitviel..) Zonder die erboven kwam de kleur op de swatch-foto's niet over. Zo naast elkaar zie je goed dat de Nymphelia Lashes to Kill mascara inderdaad donkergroen is. Een aparte kleur. En dan nu de zonder en met mascara foto's!









Eerlijk gezegd vind ik er weinig ultra aan. Ik heb mijn wimpers vaak genoeg langer, dikker en 'gekrulder' gezien. Wel een bummer na zoveel mooie beloftes. Van de kleur zie ik ook nauwelijks iets, dat terwijl ik vrij lichte wimpers heb. Ze lijken toch gewoon zwart met deze mascara op. En eye-opening? Tja, eigenlijk doen alle mascara's dat wel een beetje. De kleur van deze voegt daar in elk geval niets aan toe.

Het is geen slechte mascara, maar gezien de beloftes vind ik het resultaat tegenvallen. Opbrengen gaat wel heel snel, smooth en prettig, dat is toch nog een pluspunt. Maar ik zou hem zelf niet nog eens kopen helaas. De Nymphelia Lashes to Kill mascara kost €3,99.

Heb jij al iets uit de Nymphelia LE gekocht?

Liefs,
Maud