donderdag 2 februari 2012

Preview: Essence Season of Extremes & Catrice Million Styles



Essence en Catrice komen dit voorjaar beide met een limited edition vol nagellak. Daar ben ik natuurlijk hartstikke enthousiast over!

Essence: "Weg met de verveling! Lente 2012 wordt extreem - extreem kleurrijk! Met de nagellak collectie “season of extremes”, brengt essence twee extreem trendy kleurcombinaties samen. Heldere kleuren worden gecombineerd met subtiele nudes voor een unieke kleurervaring. Of je nu houdt van kleur, parelmoer of nude, je nagels kunnen een gigantische hoeveelheid kleur verwachten. Onbegrensde creatieve mogelijkheden voor een extreem individuele en megacoole look!"





De nagellak (€1,79) in de kleuren: Verkrijgbaar in drie heldere tinten: 01 Little Miss Bright, 02 On the Bright Side en 03 Pimp My Bright! En in drie nude tinten 05 Nude or What?, 07 Nude Rules! en 08 Did Someone Say Nude?

Zes namen, acht lakjes.. Ik ben bang dat twee ervan dus niet in Nederland zullen verschijnen! Verder vind ik de lakjes erg leuk uitzien.



Dubbele nagellak! Leuk! (€2,79) In drie kleurrijke combinaties: 01 It's Two Bright, 02 Brightsmates en 03 We Are All Bright. En in drie zachte, nude combinaties: 04 Just the Nude of Us, 05 Team Nude en 06 My Best Nude Friends and Me.

Dan de Catrice Million Styles LE. "Voel je als een miljonair! Nagels worden in de maanden maart en april 2012 de ultieme modeaccessoires met de nieuwe CATRICE Limited Edition "Million Styles". Creëer eindeloze nagelstijlen met acht limited Million Styles Effect Top Coats. De top coats geven fascinerende effecten; of ze nu individueel of als top coat over Ultimate Nail Lacquer worden aangebracht. Een 3D juweel-effect, een coole smokey look of subtiele holografische glinsterpigmenten in goud of multi-glitter."


No Smoke Without Fire, Million Dollar Baby, Miss Money Penny, Shake It Fake It


Return of Space Cowboys, Godfather of Pearl, ¿Holo Qué Tal?!, Have An Ice Day

Wauw! Wat kijk ik hier naar uit! Het zijn Effect Top Coats (€2,99), dus geen gewone nagellak. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig uitzien.

Twee collecties waar ik haast niet op kan wachten! Zoveel mooie nagellak, dit gaat me echt veel geld kosten. Die vrolijke kleurtjes en leuke duo's van Essence geven mij helemaal het lente gevoel. En die Catrice topcoats, ik wil gewoon weten hoe ze er allemaal uitzien op mijn nagels. Oftewel ik wil ze bijna allemaal!

Wat vind jij van deze LE's? Zie je al lakjes die je wilt hebben?

Liefs,
Maud