donderdag 2 februari 2012

Nail art: Valentine's Day - French Hearts



Valentijnsdag komt er weer aan, de dag van de liefde. En ondanks dat ik er weinig mee heb, vind ik het wel een mooie gelegenheid voor leuke nail-arts en mooie make-up. Vandaag laat ik een nail-art zien die ik zelf alvast geoefend heb. Een randje van hartjes, als een soort french manicure.



Ik voor deze nail-art: P2 Eternal, Catrice Hor or Not en Sweets For My Sweets, een zwarte Essence striper en een topcoat, ook van Essence.



Als eerst maakte ik een zwarte french manicure, totaal niet netjes en secuur gedaan, dat hoeft ook niet. Erna een groot hartje in het midden en een kleintje in dezelfde kleur schuin erboven. Ook de hartjes hoeven niet perfect te zijn, er komt toch nog een zwart randje omheen.



En dan met een ander kleurtje er nog wat hartjes bij. Helaas had ik geen geweldig dekkende, lichtroze kleur. En als laatst omlijn je de hartjes met een zwarte striper, een beetje een priegelwerkje, maar wel te doen. En altijd onthouden: met een topcoat erover ziet elke nail-art er zoveel mooier uit!





Zelf vind ik het resultaat hartstikke leuk staan! Zeker romantisch genoeg voor Valentijnsdag. En of mijn vriend en ik nou iets leuks gaan doen of niet, ik ga fijn deze nail-art weer namaken voor 14 februari!

Liefs,
Maud