vrijdag 24 februari 2012

Mini Shoplog 23 & 24 Februari



Oké, zo mini is deze shoplog ook weer niet. Gisteren kocht ik een paar spulletjes bij Kruidvat. Wederom producten die nieuw zijn sinds de assortiment-updates. Vandaag kwam ik erachter dat mijn The Body Shop klantenkaart op 1 maart verloopt. Terwijl ik bij de volgende uitgave van €20 of meer een cadeautje voor €15 mocht uitzoeken! Daar moest ik uiteraard gebruik van maken voor het te laat was.





Bij Kruidvat kocht ik drie lakjes van Essence. Een Special Effect topper (€1,79) in It's Purplicious. En twee Colour³ lakjes (€2,79), A Walk in the Park + Stop For An Ice Cream en Boys Are Back In Town + It's Just A Little Crush.



Een nieuwe mascara van Catrice, Volume Plus Length. Deze kost €3,49. Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar nieuwe mascara's, dus ook zeker naar deze! En nog twee Essence Colour & Shine oogschaduws (€2,79). In de twee nieuwe kleuren Divas Love Drama en Jungle Fever. 



Als laatst The Body Shop, waar ik vandaag nog even snel heen ging. Ik zag dat het filiaal in Heerlen nu ook de Banana Shampoo had, yay! Helaas de conditioner niet. Op mijn bonnetje staat dat deze €5 heeft gekost.. van de vorige keren dat 'em kocht meen ik me €6 te herinneren. En ook in de webshop staat deze voor €6. Foutje misschien?

Maar goed, om boven die €20 te komen besloot ik weer eens iets van hun gezichtsverzorging te proberen. Het werd de Vitamine E Intense Moisture cream, voor very dry skin. Klinkt fijn voor mij! Deze kost €17,50. En toen mocht ik dus nog voor €15 iets uitkiezen. Dat had ik al meegenomen naar de kassa, haha! Het werd de Mango body scrub, die precies €15 kost. Ik kreeg nog een proefje mee van de Vitamine E toner en een watje. Ja een watje, in een plastic potje... Afgezien van extreem overbodig vind ik het vooral erg onmilieuvriendelijk, vooral voor een merk wat graag 'groen' doet dan.

Ach, ik ben in elk geval blij met mijn aankopen! Nieuwe make-up, nagellak en verzorgingsproducten. Ik kan weer een tijd vooruit. Heb jij de afgelopen tijd nog leuke aankopen gedaan?

Liefs,
Maud