donderdag 23 februari 2012

Make-up Challenge - Day #24 Inspired by a Brand



Een make-up look geïnspireerd op een merk, dat vond ik veel makkelijker dan geïnspireerd op een liedje. Ik heb even nagedacht over welk merk. Eerst zat ik vooral aan high-end fashionmerken te denken. Maar toen ik door mijn make-up ging snuffelen kreeg ik een veel beter idee. Een look geïnspireerd op mijn favoriete make-up merk!



En dat is Urban Decay! Echt, ik ben zo verliefd op dit merk. Paars komt heel veel terug in hun verpakkingen. Zelfs het hele schap is paars. En die kleur paars wou ik in een ooglook verwerken. Het is trouwens ook dezelfde kleur als de hulsjes van de originele primer potions. Die heb ik er even bij gepakt toen ik ging kijken welke kleur oogschaduw er het meest op leek.







Ik heb een aantal paarse tinten gebruikt, allemaal een beetje lila-achtig. Zelf vind ik de kleuren niet helemaal overeen komen met dat aparte Urban Decay-paars, maar het komt in de buurt! De naam doet me aan ghetto's denken, daarom heb ik de look behoorlijk donker gemaakt. Met zwart in de crease en binneste ooghoeken.





Zelf vind ik het ene geslaagde look. Wat donker, maar ook knallend. Niet super draagbaar, maar op een vrije middag moet het kunnen! Ik heb trouwens zoveel mogelijk producten van Urban Decay gebruikt voor het maken van deze look, wel zo gepast! De Primer Potion in Eden, de oogschaduw (uit verschillende paletten), 24/7 Liquid Eyeliner eyeliner en nog de Supercurl mascara.

Liefs,
Maud