dinsdag 21 februari 2012

Make-up Challenge - Day #23 Inspired by a Song



Eindelijk, de volgende look van de 30 Day Make-up Challenge! Ik schrok toen ik zag dat de laatste update daarvan op 3 februari was. Jeetje, wat lang geleden! Wel heb ik smoesjes hoor. Het weer zat niet echt mee, zonder fijn daglicht lukt het me niet duidelijke ooglook-foto's te maken. En dan het tweede probleem, de inspiratie voor de volgende opdracht!

Isnpired by a Song/Music Video.. Die vond ik heel lastig! Ik kijk zelden naar de video-clips van liedjes. Veel visuele inspiratie had ik dus al niet. Uiteindelijk besloot ik dat deel te negeren. Een liedje dan, ook moeilijk! Ik heb gekozen voor het nummer wat ik de laatste tijd het meest luister: Panama van Van Halen.



En heeft nog een clip ook, en wat voor één, haha! Maar het liedje zelf vind ik geweldig. Het gaat over een auto, genaamd Panama. Zelf luister ik het vaak in de auto, dat gaat heerlijk samen. De look heb ik dan ook gemaakt geïnspireerd op de kleur(en) van mijn eigen auto. En dat is.. donker groen-blauw-paars. Het verschilt, dat ligt aan het licht. Het Midden-Amerikaanse land Panama is erg 'groen', veel jungle. Dus dat past er ook nog wel bij.





De look is naar mijn idee iets te turquoise geworden. Ik vind het resultaat ook niet zo mooi. Maarja, nul inspiratie.. Ik hoop dat dat bij de volgende looks beter gaat. Iets uitbeelden met make-up vind ik lastig, dat ging me met nail-art beter af. De kleuren van deze look vind ik trouwens ook wel een beetje pauw-achtig, dat vind ik dan wel weer mooi eraan.







De look heb ik gemaakt met vijf kleuren uit het Urban Decay The Dangerous Palette. Ik heb ze allemaal, behalve de grijze, gebruikt.

Hopelijk gaat de volgende opdracht van de challenge me beter af. Dat is 'Inspired by a brand', lijkt me al iets makkelijker.

Liefs,
Maud