dinsdag 14 februari 2012

The Lipstick Tag


Het artikel van vandaag had wat vertraging, mijn excuses hiervoor! En ook nog: fijne Valentijnsdag! Back on topic: Ik kreeg gisteren van Maya van Lipstick News de Lipstick Tag. Nu zat ik er een tijdje terug al over te denken om eens mijn lipstick stash te laten zien, dus deze tag komt heel goed uit! Het geeft in elk geval een goed beeld van wat ik zoal voor een lipsticks heb.

1. Hoeveel lipsticks heb je in je make-up collectie?
Ik ben ze even gaan tellen, het zijn er 32. Tenminste, dat zijn dan degene die nog goed zijn en zich ook daadwerkelijk in mijn make-up stash bevinden. Best veel voor iemand die het niet dagelijks draagt, misschien wordt het tijd om ze eens goed uit te zoeken!



2. Hoe berg jij je lipsticks op? Plaats hiervan een foto.
Het merendeel zit in mijn Helmer-kastje bij de rest van mijn make-up. In de verdeling van de lades heeft lipstick twee kleine vakjes gekregen. De donkere, knallende en minder draagbare kleuren zitten links en lichtere, meer draagbare kleuren rechts.



3. Wat was je allereerste lipstick?
Een bordeaux rode van, volgens mij, Maybelline. Maar die kan ik niet meer vinden (en ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets zou weggooien..) Ik weet wel dat ik niet lang erna twee Mexx lipsticks had gekregen, een rode en een roze.



4. Heb je weleens een lipstick opgemaakt? Zoja, welke?
Ja! Een mini van Bourjois. Tja, die ging snel op omdat het maar 0.8gram lipstick was.. Een full-size heb ik volgens mij nog nooit opgemaakt.



5. Wat is je lievelings lipstick? En welke lipstick heeft het mooiste hulsje?
Wanted van Urban Decay en Sex Kitten van Too Faced. Love 'em! De huls van Dior Addict lipsticks vind ik de mooiste die ik heb. Maar die van Urban Decay met dat zwaardje vind ik ook geweldig!



6. Wat is je lievelings budget lipstick?
Sowieso de lipsticks van NYX en Catrice! Prima kwaliteit voor lage prijzen. I'm Sailing van de Essence 50's Girls Reloaded LE en de rode en oranje kleur van de Essence Urban Messages LE vind ik ook heel fijn.



7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bijv. naar school of werk?
Daar komen er een paar opnieuw langs.. Wanted van Urban Decay, I'm Sailing van de Essence 50's Girls Reloaded LE en It Peace van de Essence Urban Messages LE. Twee peachy oranje kleurtjes, Wanted lijkt heel donker maar dat valt reuze mee.

8. Voor welke lipstick heb je het meeste moeite gedaan om hem te krijgen?
Goh.. voor een specifieke lipstick ben ik nooit op heksenjacht gegaan, zoals ik dat voor bijvoorbeeld voor oogschaduwpalettes en nagellak wel doe. In mijn gothic tijdperk ben ik wel hopeloos opzoek geweest naar zwarte lipstick. Niet gevonden, misschien maar goed ook..



9. Wat is je grootste lipstick-miskoop en waarom?
Een grijze van de Essence Urban Messages LE. Ik snap niet wat ik dacht toen ik deze kocht, had ik werkelijk verwacht dat deze mooi zou kunnen staan? En nog eentje van Catrice, in de kleur Maroon volgens mij, die staat me gewoon totaal niet. Gelukkig geen dure miskopen!

10. Welke lipstick staat er nog zeker op jouw verlanglijstje?

Net zoals ik niet opzoek ga naar bepaalde lipsticks, heb ik er ook geen op mijn verlanglijstje staan. Wel zou ik nog graag eens zo'n kleur vinden als die Bourjois mini (waar ik nooit bij Bourjois een full-size van vond..)

Omdat ik dit artikel zo snel mogelijk nu online wil zetten tag ik niemand specifiek en tegelijk iedereen. Wil je 'em overnemen? Leuk, vooral doen! Verder wil ik vragen of jullie nog graag mijn complete lipstick stash (eventueel met swatches) willen zien?

Liefs,
Maud