dinsdag 28 februari 2012

Essence Colour & Shine - Jungle Fever & Diva's Love Drama



Essence heeft in het vernieuwde assortiment van dit voorjaar twee nieuwe Colour & Shine oogschaduws toegevoegd. Baked oogschaduws die allebei een mooi marbled patroon erin hebben. Diva's Love Drama, een prachtige paars-roze en Jungle Fever, met allerlei mooie natuurtinten. Twee pareltjes die ik moest hebben!





De verpakking is niet heel bijzonder, maar wel pratisch. Bolle, doorzichtige doosjes waar je de oogschaduw kleur gelijk goed door ziet, handig! De twee nieuwe kleuren heten 13 Jungle Fever en 14 Divas Love Drama.




Jungle Fever, droog - nat en Diva's Love Drama, droog - nat.

Jungle Fever is droog al mooi gepigmenteerd, nat is deze helemaal intens. Een aparte bruin-groene kleur, maar ook de koper en goud kleuren zie je erin. Diva's Love Drama is droog wat vaag, nat (of over een goede primer) wordt deze een stuk mooier. Donkerpaars met lichtere paarse en roze glitter.





Een look met Jungle Fever. De kleur is heel draagbaar dankzij de bruine ondertoon. Maar tegelijk blijf ik het wel een bijzonder kleurtje vinden. Onder mijn oog heb 'em nat aangebracht. Dan is de kleur iets minder goed uit te blenden, maar wel een stuk intenser en opvallender.





En nog een look gemaakt met Diva's Love Drama. Deze heb ik ook op het bovenste lid droog aangebracht en onder mijn oog nat. Het grote verschil zie ik vooral in de glitters. Op het bovenste lid zie je nauwelijks glitter, maar onder mijn oog zie je ze duidelijk. Ik ben in elk geval gek op deze oogschaduw, prachtige paarse kleur!

Ik ben over beide Colour & Shine oogschaduws erg tevreden. Ze zien er zo in het doosje prachtig uit, het pigment is oké en er zijn mooie looks mee te maken. De Essence Colour & Shine kosten €2,79 per stuk.

Liefs,
Maud