vrijdag 10 februari 2012

Catrice Intensif'eye eyeshadow - Black Or White Swan?!



Vorige week zaterdag liet ik al vijf van de zes Catrice Intensif'eye eyeshadows zien. Toen ik voor het eerst het vernieuwde assortiment trof greep ik als eerst zes van deze oogschaduws uit het schap en ging vervolgens verder kijken. Thuis bleek dat ik één kleur dubbel had en één van de mooiste niet! Dat kon ik niet verdragen dus ben ik deze week snel nog deze gaan kopen. Black Or White Swan?!





Wat een beauty hè? Door die schitterende binnenkant vergat ik foto's te nemen met het dekseltje dicht. Maar ach, de prachtige baked oogschaduw erin is veel interessanter. Zwart, zilver en goud. Een erg mooie combinatie!



010 Black Or White Swan?! dus. 0.8 gram, wat ik meer dan genoeg vind en 18 maanden houdbaar.





Moet ik erbij vertellen welke veeg droog en welke nat is gemaakt? Vast niet, het is een verschil van dag en nacht! Droog is het pigment na één veegje nogal teleurstellend. Maar nat geeft 'ie heel veel kleur af, veel donkerder en intenser. En veel meer glitters. De basis kleur vind ik moei te beschrijven, een beetje bruin-grijs-groenig.





Ik heb er ook nog een eenvoudige look mee gemaakt. Het bleek goed te lukken om alleen de gouden kleur op mijn kwast te krijgen. Die deed ik over het bewegend ooglid, de 'kwast gewoon erover heen roeren'-kleur bracht ik aan in mijn crease. Ik vind het wel leuk om zo'n twee-kleurige look te kunnen creëren met één oogschaduw. Al heb ik niet het idee dat je met alleen deze iets alledaags en draagbaars kunt maken.

De Catrice Intensif'eye eyeshadows kosten €3,79 per stuk. Ik ben blij dat ik Black Or White Swan nog ben gaan halen, ik vind de kleuren in de pan geweldig uitzien. Maar ook zeker erg mooi om te gebruiken!

Liefs,
Maud