zondag 29 januari 2012

Win een Nicole by O.P.I. One Less Lonely Girl lakje!

Deze winactie is gesloten!



Echte 'beliebers' zullen al lang weten dat Justin Bieber een nagellak lijn heeft ontworpen. Vorig jaar rond deze tijd bracht hij samen met Nicole by O.P.I. de One Less Lonely Girl collectie uit. Die trouwens als het goed is binnenkort ook bij Douglas in Nederland verkrijgbaar zal zijn. Zelf kwam ik ze al de Nicole by O.P.I. lakjes in Aken tegen, er was nog eentje van de One Less Lonely Girl collectie. Die besloot ik voor één van jullie mee te nemen!



Ik ben dan wel geen groot Bieber-fan, maar echter wel van dit lakje! Me+ Blue heet de kleur. Diep blauw met een heleboel multi-color glitter erin. Zelf heb ik er geen swatches van, omdat ik deze helemaal nieuw wil laten, maar je kunt er genoeg vinden via Google! Mocht je het lakje willen winnen, maar meneer Bieber niet zo leuk vinden, dan wil ik best voor het verzenden even het kartonnetje van het lakje halen ;)





Dus wat moet je doen om kans te maken op dit mooie lakje?
1. Volg Beauty Before Breakfast via Bloglovin' of GFC.
2. Laat bij dit in artikel in een comment duidelijk weten dat je meedoet (en wat je eventueel van de extra kansen hebt gedaan). Zorg er ook voor dat je email in het ervoor bestemde vakje staat (die zie ik alleen).

Om extra kans te maken kun je..
1. Dit artikel liken op Bloglovin'
2. De Facebook pagina van Beauty Before Breakfast liken.
3. Het volgende berichtje (of iets soortgelijks) op Twitter plaatsen: Maak kans op een One Less Lonely Girl lakje van Nicole by OPI op www.beautybeforebreakfast.nl http://bit.ly/yB0F1y RT=Lief!

Inwoners van Nederland en België kunnen meedoen. De winactie zal lopen tot en met zaterdag 4 februari, kort erna zal ik contact op nemen met de winnaar. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden. Veel succes allemaal!

Liefs,
Maud