donderdag 19 januari 2012

What's up with the pics? + some random pics


Gistermiddag begonnen ineens overal berichtjes binnen te stromen waarin stond dat de foto's op mijn blog het niet meer deden. Na het even uit te pluizen kwam ik er al snel achter wat het probleem was. Mijn Photobucket pro-account was opgeheven..

Hierin upload ik foto's voor mijn blog, het pro-account betaal ik automatisch via Paypal. Die laatste had ik iets te lang uit het oog verloren. Doordat mijn saldo te laag was kon Photobucket niet automatisch incasseren en werd het 'pro' deel van mijn account opgeheven. Oeps! Ik heb gelijk alles gedaan om het weer in orde te maken, maar helaas gaan er een paar dagen overheen voordat mijn account weer een pro-account is en de foto's weergeven worden. Er zullen zeker nieuwe artikelen verschijnen, met zichtbare foto's! Maar in de oudere artikelen, waarvan de foto's in Photobucket staan, zal een paar dagen een lelijke foutmelding staan. Mijn excuses hiervoor! Ik hoop dat zo snel mogelijk weer alles in orde.

Door dit, deels persoonlijke, drama komt er wel eindelijk iets wat ik al een tijdje wil doen. Een artikel met wat willekeurige foto's, een sneak peek, random pics. Hoe je het wilt noemen, wat persoonlijke kiekjes die ik de afgelopen tijd maakte. Het leek mezelf al lang leuk om ook regelmatig zoiets te posten. Maar dan heb je natuurlijk wel wat beeldmateriaal nodig! En zoveel van die foto's maak ik niet. Dat ga ik wel proberen te veranderen. Vaker mijn camera meenemen, wat vaker een twitpicje sturen. Dan moet het wel te doen zijn, lijkt me. Eigenlijk had ik voor dit eerste artikel wat meer foto's willen opsparen, maar what the hell! Hier zijn ze!


Mijn toilettafel is de laatste tijd heel rommelig. Terwijl ik het zo graag netjes wil houden. Ik ben volop bezig met de mak-up challenge en schuif het opruimen vaak een paar dagen voor me uit..


Oude cartoons kijken op Youtube, heerlijk! As Told By Ginger en Braceface (Beugelbekkie) heb ik al helemaal afgewerkt, elke aflevering. Nu is Life With Louie aan de beurt, ook een grote favoriet uit mijn kindertijd.


Ik vind mijn auto om meerdere redenen mooi. Maar de lichtgevende schakelpook doet het 'em helemaal! Het was een doorslag om de auto te kopen en ruim een jaar later vind ik het nog steeds zo gaaf.


Ik had in mijn vakantie alle tijd om in mijn make-up stash te rommelen. Mijn oogschaduw-vakje puilde uit, dus besloot ik alle pigments eruit te zoeken en een apart plekje te geven. Op de kop erin zodat ik de kleuren direct allemaal goed kan zien. Ik vind het een heel vrolijk vakje geworden!


Mijn moeder en ik wilden graag weer op reis en gingen weer op zoek naar een mooie bestemming. Kiezen leek dit keer heel lastig! Wat is er veel moois op de wereld! Met alle afwegingen en voorkeuren in gedachten kozen we een reis naar Indonesië! We gaan in 22 dagen de eilanden Sumatra, Java en Bali bezoeken.
 Ik heb er heel veel zin in! Voor mij is voorpret minstens zo leuk. En nu ik het zo lang van te voren weet, kan ik ook flink op tijd artikel gaan vooruit schrijven!


Pakketje! Altijd leuk! Dit was mijn allereerste ontmoeting met het merk ELF. Een nieuw merk proberen vind ik al helemaal leuk. Ik bestelde eindelijk eens iets doordat de verzendkosten op één dag maar €1 waren. Die kans moest ik grijpen! Niet alles is kwalitatief goed, maar voor €1 zitten er erg fijne producten tussen.


Ik bedacht me dat ik nog helemaal nooit een foto van mijn lieve hond op mijn blog heb gezet! Dat wou ik toch wel graag doen! Met in mijn achterhoofd 'zeker nu hij nog leeft'. Meet Dingo, een Drentse Patrijshond van 15 jaar oud (die inderdaad aan één oog blind is). Het zo'n lieverdje, de grote rode stoel voor het raam is een van zijn favoriete plekjes. Ideaal om naar buiten te kijken en lekker in te chillen.

En dat waren ze al! Niet veel, I know. Maar laat me vooral weten of jullie het leuk vinden om zulke artikelen vaker te zien langskomen. Dan ga ik mijn best doen eens wat meer foto's te maken!

Liefs,
Maud