zaterdag 21 januari 2012

Tag: Liebster Blog


Een tijdje geleden had Nina mij getagd met de Liebster Blog Tag. Dankjewel meid! Ik vind het een erg leuke tag. Het is de bedoeling dat ik nu een lijstje ga maken waarin ik vijf blogs noem, die volgens mij (nog) meer aandacht verdienen. Vervolgens zouden die vijf bloggers ook de tag kunnen overnemen. Maar dat wil ik natuurlijk niemand verplichten. Ik volg zelf behoorlijk veel blogs, een selectie van slechts vijf blogs maken was echt niet makkelijk. Anyway, kijk verder om te zien welke blogs ik graag even in het zonnetje wil zetten!



Ik begin gewoon gelijk even met Pretty Up, de site van Nina, waarvan ik ook deze tag gekregen had. Dus eentje extra in dit lijstje! Nina heeft een erg leuke beautyblog die ik graag volg. Haar schrijfstijl leest lekker weg en er komen regelmatig mooie looks en leuke nail-arts langs. Ook organiseert ze een make-up en nail-art battle, waar je ook zelf aan kunt meedoen!



Snakes in the Basket volg ik nog niet zo lang. Maar wat was ik onder de indruk toen ik voor het eerst rondkeek. De foto's zijn stuk voor stuk prachtig. Ook Nicole heeft heel wat make-up & nagellak skills in huis. Ik heb nog even vol bewondering haar ooglooks bekeken, heel inspirerend en zeker een kijkje waard!



Pretty Brilliant is de blog van Joyce. Een lieve meid, die net als ik uit het zuiden van het land komt en die ik ook al eens heb ontmoet. Ik vind haar schrijfstijl super. Heel uitgebreid, maar daardoor ook heel informatief. Door de mooie woordspelingen en leuke grapjes erin leest het heerlijk weg. De laatste tijd maakt ze veel filmpjes, de onderwerpen zijn heel gevarieerd maar ze doet het telkens weer even leuk.



Lotte Loves Beauty, it's all in the name, de beautyblog van Lotte! Wederom een leuke meid met een leuke schrijfstijl. Make-up looks, reviews, nagellak swatches, alles wat je op een beautyblog verwacht. Vaak komen op Lotte's site precies de merken en producten langs die mij ook interesseren.



WickedSkaKid is de site van Priscilla, een leuke meid met een stijl die mij erg aanspreekt. Haar ooglooks vind ik heel gaaf, vaak donker of juist knallend en fel. In elk geval mooi en inspirerend! Er komen ook lekker veel reviews en swatches langs, vaak ook van de nieuwste producten en collecties. Altijd fijn!



Sup Ketchup is de site van Marjolein. Beauty, prachtige foto's, leuke tips en inspirerende DIY's. Ze maakt zelf ook schattige sieraden en kleine accessoires. Lekker veel variatie! Maar zeker ook genoeg beauty, war ik als beautyliefhebber ook erg fijn vind.

En dat waren ze, in no particular order. Als je een fanatieke blog-volger bent kon je de meeste misschien al. Maar neem vooral een kijkje op de sites die je nog niet kent (en ga ze volgen ;))! Wat zijn jouw favoriete blogs?

Liefs,
Maud