maandag 9 januari 2012

Swatches: Sephora - Moody Woman & It's Time to Rock



Ik heb sinds vorige maand mijn eerste twee lakjes van Sephora! Ik kocht ze eigenlijk beide om voor een duurder product de 25% korting op 2 producten te krijgen. Dat doet er niet aan af hoe blij ik ben met deze mooie toevoegingen aan mijn stash. Ik ben gek op alle nagellak waarin meer dan één kleur zit en die glittert. Daaraan voldoen deze zeker!



De flesjes van het Sephora merk vind ik best leuk, weer eens iets anders die platte, ronde vorm! Ze zijn behoorlijk klein, er zit ook maar 5ml in. Eigenlijk vind ik dat best schattig zo'n mini flesjes.





De kleuren die ik koos zijn 67 Moody Woman en 70 It's Time to Rock!


Schaduw


Kunstlicht


Zonlicht

Moody Woman. Wat een schitterend lakje! Aparte naam, zeker niet iets waar ik slechte zin van zou krijgen. Een groen-blauw duochrome lakje met heel wat glitters erin. Zoiets vind ik erg zomers en dat vrolijkt me wel op in deze tijd van het jaar! Hij lakt erg makkelijk en dekt na twee laagjes.







It's Time To Rock heeft een grijs-blauw-paarse multichrome basis, die een beetje lijkt op te drogen. Er zit een regenboog aan glitters in, mooi! Ik vind het echt een heel gaaf lakje! Hij lakte ook nog eens fijn, dekte na twee laagjes en droogde snel op. Ik heb deze echt al heel vaak gedragen. En dat wilt best wel iets zeggen in mijn geval, ik wissel graag af en heb erg keus. Maar de afgelopen anderhalve maand heb ik deze minstens vijf keer opgedaan.

Ik ben hartstikke tevreden over deze lakjes. Mooie en aparte kleuren, lakken fijn, drogen redelijk snel en blijven best goed zitten. Ze kosten €5,80 en zijn uiteraard verkrijgbaar bij Sephora.

Heb jij nagellak van Sephora? Nog mooie aanraders?

Liefs,
Maud