woensdag 4 januari 2012

Review: Lush Strawberry Feels Forever massagebar



Ik had deze lieve lichtroze aardbeien al heel vaak besnuffeld in de Lush winkel voor ik er dan uiteindelijk eentje kocht. De Strawberry Feels Forever massagebar. Een heel leuke en toepasselijke naam! Alleen wist ik eerst niet wat ik zou moeten met de massagebars. Wachten tot mijn vriend me met Sint Juttemis masseert? Nee hoor, dat hoefde helemaal niet. Zelf gebruiken kan ook best, dat doe ik dan ook. En ik ben er gek op!



Dat ik er gek op ben is nog niet de reden dat ik er twee heb. Toen de eerste die ik kocht langs kwam in een shoplog, hoorde ik van een aantal lezeressen dat deze uit het assortiment gaat. Nee! Wat jammer! Ik zat al even te overwegen een nieuwe te kopen. Op 2 januari zag ik in de winkel dat deze bij de 50% korting spulletjes lag. Daar was ik dan toch nog even blij om, al gaat 'ie voorgoed verdwijnen. Ik kocht er uiteraard eentje extra!



De massagebars zijn niet zo klein hoor. Een hele hand vol! Maar ze smelten heel snel door de warmte van je huid (zie links in mijn handpalm). Het laat een soort massage olie achter, ideaal voor van die fijne massages die ik zelden krijg. Maar je kunt hem zelf net zo goed als een soort bodylotion/butter gebruiken.


De geur is nogal voor de hand liggend, aardbeien natuurlijk! Maar op een zachte manier, het ruikt absoluut niet te zoet. Meer als aardbeien-yogurt of Fristi. Ik vind de geur in elk geval heerlijk! Terwijl ik meestal niet zo van de aardbeien geurtjes ben vind ik deze verrukkelijk. En die geur blijf ik nog heel lang, heel goed ruiken! Super! Soms zelfs twee dagen lang. Het verricht geen wonderen (op droge plekjes bijvoorbeeld), maar mijn huid voelt als het is ingetrokken wel zacht en soepel aan.



Jullie begrijpen het vast al, ik ben een groot fan van de Strawberry Feels Forever massagebar. Echt jammer dat dit product gaat verdwijnen. Of erger nog: er al mee bezig is! Deze is nu nog hier en daar in Lush winkels verkrijgbaar, maar dat zal niet lang meer duren, de sale stopt sowieso op 7 januari. Eerst heeft deze €10,25 per stuk gekost, maar hij is nu nog heel even voor €5,13 te scoren!

Ben jij al bekend met Strawberry Feels Forever? Of andere massagebars van Lush?

Liefs,
Maud