woensdag 18 januari 2012

Review: Elf Luscious Liquid Lipstick



Toen ik pas geleden voor het eerst bij Elf een bestelling ging plaatsen wou ik zoveel mogelijk verschillende producten proberen. De Luscious Liquid Lipsticks vond ik er wel interessant uitzien. Vloeibare lipstick die in twaalf kleuren verkrijgbaar is. Na wat swatches te hebben bekeken besloot ik maar voor één kleur te gaan, Cherry Tart.



De verpakking is een lange plastic stick. Ik vind er niks moois aan, het goed zichtbare veertje stoort me een beetje. Aan de kant waar dat metalen veertje in zit moet je draaien, zodat vervolgens de liquid lipstick er aan de andere kant uitkomt. Bij het allereerste gebruik moet je zo'n 12 keer eraan draaien, erna maar één of twee keer.





De applicator is een schuin, wit, fluffy sponsje. Eronder zie je hoe voor het eerst de liquid lipstick eruit kwam. En daarna wordt dat witte fluffje nooit meer helemaal mooi wit. Zelf dacht ik het wel te kunnen bijhouden door 'em direct na gebruik schoon te vegen, maar dat lukte niet bepaald.



De swatch op mijn arm. Dat ziet eruit als een mooie, felrode kleur, niet heel dekkend, meer een subtiel rood glossje. In Cherry Tart is geen glittertje of shimmer te bekennen. Zoiets is best nog welkom in mijn stash!



Maar helaas.. Toen ik voor deze foto Cherry Tart voor het eerst op mijn lippen deed, viel me dat erg tegen! Waar is die rode kleur heen? Het lijkt wel een doorzichtig glans-glossje. Behoorlijk teleurstellend. Het glansje blijft een halfuurtje zitten, zonder eten en drinken.

Helemaal geen fan van. Jammer! Het had zo'n leuk product kunnen zijn. Bij een naam als Luscious Liquid Lipstick stel ik me iets anders voor dan een super sheer glossje. Voor €1 was het geen gigantische miskoop hoor, maar ik mijn lip-make-up stash is deze heel erg overbodig helaas.

Liefs,
Maud