vrijdag 13 januari 2012

Review: Elf Daily Brush Cleaner



Ik heb onlangs voor het eerst een bestelling bij Elf geplaatst! Er was een dag waarop de verzendkosten slecht €1 waren (normaal €6/7)! Een mooie kans om dus eens kennis te maken met dit budgetmerk. Één van de weinige producten duurder dan €1 die ik kocht is de Daily Brush Cleaner. Hier was ik wel nieuwsgierig naar!





De Daily Brush Cleaner komt in een strak, zwart doosje. De fles zelf is ook erg donker. Het logo staat er klein op. Het ziet er nog best chique uit! Maar het was een klein beetje smoezelig toen het aankwam, daardoor slinkt dat luxe gevoel weer. Maar alsnog ziet het er helemaal niet slecht uit voor de prijs!



Spreekt voor zich. Over je gebruikte kwasten sprayen, zachtjes over een doekje of iets dergelijks uitwrijven en laten drogen. Simpel! De inhoud is behoorlijk, 250ml, daar kom je wel een tijd mee vooruit. Ik gebruik hem nu een paar dagen en zie nauwelijks het randje zakken.





Het spray-kopje is standaard, simpel. Maar werkt goed, daar gaat het om! En ik vind het een hartstikke fijn systeem voor een brush cleaner. En dan nu, hoe goed doet 'ie het eigenlijk..?


Duidelijk gebruikte kwasten.


En na het wassen met de Daily Brush Cleaner.

De Daily Brush Cleaner doet zijn werk best goed! De meeste kwasten worden er goed schoon me, zoals de kleine zwarte oogschaduwkwast. De witte blending kwast is een stuk lastiger om helemaal schoon te krijgen. Ook voor deze brush cleaner. Er blijft een donkere waas in zitten, maar die geeft wel niet meer af.

Een groot voordeel vind ik de geur, die is heerlijk! Zoet en fris! Veel fijner dan de geuren van andere brush cleansers die ik heb (gehad). Hij werkt minder goed dan bijvoorbeeld MAC Brush Cleanser. Al ben ik er absoluut niet ontevreden over! Hartstikke fijn voor €4. Ik zou 'em zeker opnieuw kopen, maar wel als Elf weer een leuke actie met de verzendkosten heeft!

Liefs,
Maud