vrijdag 6 januari 2012

Review: Catrice Hidden World - Illuminating Base



Het laatste product van de Catrice Hidden World collectie wat ik ga laten zien is de Illuminating Base. Leuk zo'n wat aparter product! Zoiets zie je niet zo snel bij budget-merken. Een illuminating base is meestal om onder je gezichtsmake-up te dragen, als een primer.





De Illuminating Base zit in een handige knijp-verpakking. Praktisch en hygiƫnisch, top! Verder vind ik de verpakking niet bijzonder mooi of lelijk, gewoon, niets bijzonders eigenlijk.



Op de achterkant staat dat je de Illuminating Base onder je gezichtsmake-up kunt dragen of op zich zelf. Nu heb ik dat uiteraard gedaan, eerst de Illuminating Base, toen een minder dekkende foundation.. En het resultaat was nogal glanzend! Mijn hoofd glimde alsof het hoogzomer was! Met een foundation (en concealer) erover die een stuk beter dekt zie je er niet meer veel van. Het was me al snel duidelijk dat ik dit product geschikter vind als highlighter dan als basis. Een mooie glow is eh, mooi ja, reflecteren als een discobal niet.



De kleur is een beetje zilver-parelmoer. En ontzettend shiny! In het echt nog erger dan op de foto's. De substantie is heel vloeibaar, makkelijk uit te wrijven en te blenden. Ik vind de Illuminating Base met name door de kleur en glans veel mooier als highlighter, daarom ga ik 'em ook op de manier op mijn gezicht laten zien.


Zonder de Illuminating Base.


En met de Illuminating Base op.

Als highlighter vind ik de Illuminating Base erg geschikt. Ik vind het er mooi uitzien en het opdoen is heel snel gedaan! Wederom is het ook nog een non-poeder-product, wat mijn droge huid in de winter een stuk beter uitkomt.
Maar als basis? Nee, daarvoor vind 'em helaas niet geschikt! Jammer, maar een vloeibare highlighter van een budget-merk is ook wel leuk! De Illuminating Base kost €3,99. De Catrice Hidden World collectie is op het moment al in veel Kruidvat filialen verkrijgbaar.

Liefs,
Maud

De producten in dit artikel zijn naar mij opgestuurd door een merk, bedrijf of PR-bureau om te reviewen. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening over de producten.