dinsdag 10 januari 2012

Review: The Body Shop - Body Scrubs



De laatste tijd begin ik de producten van de The Body Shop steeds interessanter te vinden. Onlangs kocht ik een setje van drie Seasonal Body Butters, waar ik inmiddels helemaal verslaafd aan ben. Bij het volgende bezoek aan The Body Shop zag ik de scrubs van deze lijn staan. En ik was op zoek naar fijne scrubs!





De srubs zitten in dezelfde soort potjes als de body butters. Wel apart vind ik, ik ben altijd gewend geweest aan scrubs uit tubes. Ik kocht Candied Ginger en Spiced Vanilla, deze twee vond ik van de drie body butters het lekkerst ruiken. En de scrubs ruiken precies hetzelfde als de body butters.







Candied Ginger ruikt heel apart! Een zoete, kruidige geur. Ik vind het persoonlijk heerlijk ruiken. De substantie bestaat uit gemberwortelextract en Community Fair Trade-soja-olie. De srub-deeltjes zijn walnotendop, gemalen rijst en gember. Het is een vrij milde scrub, helemaal niet hard en grof. Voor mijn droge huid is dat in de winter erg fijn!







Spiced Vanilla was mijn andere favoriete geur van de Seasonal body butters. Precies zoals de naam zegt, een kruidige vanille geur. Deze bestaat uit Community Fair Trade-cacaoboter en paranotenolie, de srub-deeltjes zijn gemalen cacaoschil. Deze scrub is iets grover, ook zitten er iets meer in. Ook dat vind ik fijn, deze gebruik ik graag voordat ik mijn benen scheer.

Twee heerlijk ruikende scrubs waar ik erg tevreden over ben! Nadat ik ze heb gebruikt is mijn huid heel glad, zacht en soepel. De scrubs kosten per stuk normaal gesproken €15, maar zijn nu afgeprijsd naar €10,50.

Liefs,
Maud