maandag 16 januari 2012

Review: Anatomicals Snog Me Senseless Tingling Lip balm



Anatomicals is een leuk merk met een allerlei verschillende verzorgingsproducten met grappige namen. Zo ook deze tingling lipbalm, Snog Me Senseless! Een tingling lipbalm tintelt op je lippen, ik zelf vind dat zo'n grappig gevoel. Verder zou Snog Me Senseless lippen super zacht en klaar om te zoenen maken!







De lipbalm komt in een blauw doosje waar nog een grappig versje op staat. Zoiets kan ik ook altijd wel waarderen, wat humor rondom een product. Deze achterkant maakt al goed duidelijk dat het minty lipbalm is! Meestal niet mijn ding, maar bij een tingly lipbalm of gloss vind het wel passen.





De lipbalm zit een mintgroene tube, toepasselijk! Voor een lipbalm vind ik zo'n tubetje best, de lipbalm zelf is doorzichtig en hoeft dus niet heel precies te worden opgedaan. De substantie is een beetje sticky, maar niet té. Het trekt vrij snel in mijn lippen. En het voelt fris! Zo. Erg. Fris! Als tandpasta, Smints en Listerine bij elkaar. Zo logen in elk geval niet over het minty deel! En ik zelf vind het verrassend prettig, het geeft een erg schoon gevoel.



Tintelen doet Snog Me Senseless ook zeker! Ik vind het grappig aanvoelen en nog wat extra freshness toevoegen. Ik blijf het zo'n tien minuutjes goed voelen, dan zwakt het af. En dan is het weg en dan wil ik het weer! Mijn lippen beginnen er lichtelijk verslaafd aan te raken. Hij verzorgt mijn lippen ook best goed met het frisse weer. Geen velletjes gehad de afgelopen tijd en mijn lippen voelen fijn zacht aan, fijn!

Ik ben fan van de Anatomicals Snog Me Senseless lipbalm! Heerlijk dat getintel op mijn lippen, en fijn dat hij ze ook zacht en kiss-proof houdt. Anatomicals wordt zover ik weet niet in winkels in Nederland verkocht, maar wel op webshops. Op Fresh Mint Cosmetics wordt het merk verkocht, daar kost de Snog Me Senseless lipbalm €4,49.

Heb jij al ervaring met Anatomicals? Nog fijne aanraders?

Liefs,
Maud

De producten in dit artikel zijn naar mij opgestuurd door een merk, bedrijf of PR-bureau om te reviewen. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening over de producten.