zondag 1 januari 2012

Nieuwjaarswinactie! Win 2 Butter London lakjes! GESLOTEN!

Deze winactie is gesloten, de winnares heeft een email ontvangen!



Om met jullie samen het nieuwe jaar te vieren leek het me leuk om een winactie te organiseren. Dat moest wel iets speciaals zijn! Deze twee prachtige Butter London lakjes vond ik zeker speciaal genoeg. Dit luxe nagellak merk is niet heel goed verkrijgbaar en akelig prijzig. Des te leuker om te winnen! Ik kwam het merk trouwens onverwacht tegen in Aken, dus ik neem aan dat het in meerdere filialen van Douglas in Duitsland nu verkrijgbaar zal zijn.





Je kunt kans maken op de kleuren Toff en No More Waity, Katie. Een draagbaar baksteen rood kleurtje, met een paarse ondertoon. En feestelijk en apart paars glitterlakje. Beide lakjes komen uit de najaarscollectie van 2011. Ik heb er zelf geen swatches van (en deze wil ik natuurlijk helemaal nieuw laten!), maar die kun je makkelijk via Google vinden.



Wat moet je doen om mee te doen?
1. Beauty Before Breakfast volgen via Bloglovin'
2. Laat bij dit in artikel in een comment duidelijk weten dat je meedoet (en wat je eventueel van de extra kansen hebt gedaan). Zorg er ook voor dat je email in het ervoor bestemde vakje staat (die zie ik alleen).

Om extra kans te maken kun je..
1. Dit artikel liken op Bloglovin'
2. De Facebook pagina van Beauty Before Breakfast liken.
3. Het volgende berichtje (of iets soortgelijks) op Twitter plaatsen: Happy new year! Maak op Beautybeforebreakfast.nl kans op 2 Butter London lakjes! http://bit.ly/tpOk2E @BBBbeautyblog RT=Lief!

Inwoners van Nederland en Belgiƫ kunnen meedoen. De winactie zal lopen tot en met 10 januari, kort erna zal ik contact op nemen met de winnaar. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden. Veel succes allemaal!

Liefs,
Maud