maandag 2 januari 2012

Nieuwe Essence & Catrice LE's


Essence en Catrice hebben onlangs allebei weer een nieuwe limited edition aangekondigd. Dat vind ik altijd leuk. Maar het wordt natuurlijk nog tien keer leuker als je er echt helemaal enthousiast over bent. En dat ben ik dit keer weer helemaal!



Als eerst de nieuwe LE van Essence. Get BIG! Lashes, bestaande uit een drietal mascara's. Één waterproof variant, die €2,49 gaat kosten. Een Curl en een Boost variant die beide €2,29 gaan kosten. Ik ben wel benieuwd naar de mascara's. Deze collectie komt in februari uit, maar de mascara's komen later ook in het vaste assortiment.

Het volgende wel, hiervan wordt ik zeker enthousiast! De Catrice Nymphelia LE.


Intensif'Eye Wet & Dry shadow (
€3,79) 040 Have you seen Alice & 050 Charly's Chocolate factory.


Smoke Eyes Set (4,49) 050 Love, Peas & Harmony.


Lashes to Kill mascara (€3,99) Black-green eye opening mascara.


Eye Liner Pen (€2,99) Black green.


Lashes to Mystify €3,99.


Unbeleaf'able blush (€4,49) Dancing Nymphs.


Lip Colour Cream (€3,79) 01 Spring kiss, 02 Blossom, 03 Nymph's Glow.


Ultimate Nail Lacquer (€2,49) It's Rambo no. 5, Fred said red, Salmon & Garfunkel, Dulce & Havanna en Be Pool.


Ik vind de Nymphelia limited edition geweldig uitzien! Deze zal in februari verkrijgbaar zijn. De baked oogschaduws en blush staan bovenaan mijn verlanglijstje, wauw wat zijn die mooi! Ik denk dan ook dat vooral de blush heel populair gaat worden. Maar ook het Smokey Eyes setje vind ik mooi, net als de twee donkere glossjes en de gave nepwimpers. Ook ben ik heel nieuwsgierig naar de mascara, de gewone en Ultra Black variant van Lashes to Kill mascara vind ik super fijn.

Weer veel moois om naar uit te kijken dus! Ik ga me waarschijnlijk heel erg verheugen op de Nymphelia LE. Wat vind jij van deze nieuwe collecties? Al iets gezien wat je wilt hebben?

Liefs,
Maud