vrijdag 20 januari 2012

Nail Art: Hello Kitty



Hello Kitty is wereldberoemd! Ik ben er nu niet meer wild van. Maar ik ben jarenlang fan geweest van het Japanse poesje en wilde alles hebben waar haar schattige hoofdje op stond. Ik was minder met nail art bezig in die tijd, toch vind ik het vreemd dat ik toen nooit een poging heb gedaan om een Hello Kitty nail art te maken. Dat werd de hoogste tijd! En stiekem vind ik toch wel reuze schattig..



Ik gebruikte een nail-art kwastje en een dotting-tool. Ahoy van Essence, Eternal en Scandal van P2, Essence Sunshine 4ever en en P2 Spray On topcoat.



Begin met een normale french manicure, een wit randje langs je nagelrand. Als eerst zet ik het neusje erin, die probeer ik zo goed mogelijk in het midden te krijgen. Dan de oogjes, twee zwarte stipjes die ietsje hoger zitten dan het neusje. Al een lief snuitje zo!



Dan drie snorhaartjes aan elke kant, die zitten naast de ogen en neus. Ik zette eerst de middelste en probeerde de andere twee er niet te dichtbij of te ver vanaf te zetten, even een beetje priegelwerk! Dan het strikje. Ik begon met een dikke roze stip, waar ik twee soort vlindervleugels naast maakte. Om het geen gekke roze vlek te maken liet ik stukje open tussen de 'strik en lintjes'. Een topcoat erover en klaar!





Ik ben geen held in french manucures. Freehand krijg ik geen mooie, strakke lijnen, maar ik ben te lui om de randjes af te plakken. Het Hello Kitty hoofdje vind ik wel heel leuk gelukt! Niet perfect, maar ik zie zeker Hello Kitty erin. Op deze één nagel is het vrij subtiel, niet kinderachtig of tacky, maar minstens net zo schattig!

Heb jij wel eens een Hello Kitty nail-art gemaakt?

Liefs,
Maud