dinsdag 3 januari 2012

Make-up Challenge - Day #6 Peach



Hè hè, eindelijk de volgende look van de 30 Day Make-up Challenge! Rond de feestdagen heb ik me er wat minder mee bezig gehouden. Vandaag was het eindelijk tijd voor de volgende look. Net als brons een kleur die ik niet snel overheersend gebruik, peach, perzik. Ik gebruik het zeker wel zo nu en dan! Maar als accent-kleurtje, nooit echt als main-color van een look.


Deze look is haast nog nuder geworden dan de eerste look van de challenge, wat dus een nude look was. Vandaag had ik dan ook zin in lichte en subtiele make-up, dan komt een peachy look wel goed uit. De peachy kleur komt helaas totaal niet over op de foto's. Op de laatste foto zie je het nog het beste, wel jammer.



Ik gebruikte drie kleuren uit het UD Book of Shadows vol.lll, namelijk Snatch, Suspect en Smog. Verder heb ik mijn waterlijntjes wit gemaakt met de NYX Jumbo Eye Pencil in Milk.

Liefs,
Maud