maandag 30 januari 2012

Make-up Challenge - Day #20 Brights



De twintigste dag van de challenge, 'Brights'. Dan denk ik aan felle kleuren, die niet te donker zijn, maar ook niet te neon en niet te pastel. Ik vond het maar lastig! Het heeft me ook even gekost om de kleuren te kiezen. Ik haalde wat oude oogschaduws uit mijn laatje en ging aan de slag.





Nu vind ik het wel een beetje stom dat ik weer (zoals bij de vorige look) geel in mijn binneste ooghoek heb gebruikt. Maar voor de rest lijken de looks niet op elkaar. Over de rest van mijn ooglid zit een lichtgroene kleur, waarvan ik had gehoopt dat 'ie feller zou uitkomen. Onder mijn ogen een roze lijntje, wat ik wel een erg mooie kleur vind. Ik ben niet heel tevreden over de look, ik vind het resultaat niet echt 'bright' genoeg. Ik besloot er nog roze lipgloss bij op te doen, om het een beetje meer op te fleuren.





De lipgloss van Essence Stay With Me in de kleur Trendsetter, een Wild & More mono in #51 en een Dior duo in Diormambo. De groene oogschaduw vond ik vroeger geweldig.. Misschien is 'ie wel door ouderdom niet meer zo knallend? Of ben ik inmiddels gewoon veel kritischer? Ach ja, die ga ik maar eens weggooien. Mijn geliefde eerste Dior oogschaduw niet! Al erg oud, maar nog steeds heel fijn.

Liefs,
Maud