zaterdag 28 januari 2012

Make-up Challenge - Day #19 Sunset



Gisteren heb ik mij aan de 19e make-up challenge gewaagd. Een 'sunset' look. Ik denk dan vrijwel meteen aan warme tinten rood, roze, oranje en geel. Zoiets vind ik erg mooi! En ook leuk om te doen, zulke kleuren gebruik ik namelijk niet heel vaak, vooral niet in de winter. Weer eens een welkome afwisseling!





Ik vind de look mooi geworden. Niet heel bijzonder of creatief, maar wel leuk gelukt. Ik had tijdens het maken van de look het gevoel dat ik sowieso niet teveel geks met de kleuren moest doen. Dan is het risico groot dat het al snel niet meer op een zonsondergang geïnspireerd lijkt.



Ik ging voor rood, oranje en een geel-gouden kleuren. De rode kleur komt uit het Sleek Curaçao palette en de andere kleuren uit het 88 metal palette.

Wat vind jij van sunset-looks?

Liefs,
Maud