donderdag 26 januari 2012

Make-up Challenge - Day #18 Extreme



De 18e dag van de 30 Day Make-up Challenge, vandaag was de opdracht 'extreme'. Ik vind het heerlijk om los te gaan met make-up! Daarom vind ik het ook vreemd dat ik zo inspiratieloos was. Uiteindelijk heb ik de kleur met mijn ogen dicht gekozen (ja echt). Het werd goud! Die kleur is volgens mij nog niet langs gekomen tijdens deze challenge, leuk!





Het werd dus veel goud! Om gelijk eens iets anders dan normaal te doen (lees: poging tot extreem doen) maakte ik als eerst mijn wenkbrauwen goud. Maar ook veel zwart, dat vind ik een geweldige combinatie. Het zal ook door die kleuren komen (en de wat extreme proporties van de look) dat ik het Egyptisch uit vind zien. Dat was niet per se de bedoeling, terwijl ik ermee bezig was zag ik het er nog niet in. Ach, extreem en een beetje Egyptisch dan.







De full-face foto vind ik zelf heel vreemd, ik denk dat het vooral komt doordat ik gewend ben mijn wenkbrauwen donker te maken. Als ik dit zo zie snap ik heel goed waarom ik dat doe, dit staat wat gek naast mijn zwarte haar.
Voor de rest heb ik nauwelijks make-up op. Ik had vooral zin om een heftige ooglook te maken, geen intenties om nog de deur uit te gaan enz. Eigenlijk hadden er nog nepwimpers bij gemoeten.. maar voordat dat ik die erop zou hebben gekregen dreigde het daglicht me te verlaten.

Ik gebruikte voor deze look de oogschaduws Baked van Urban Decay (goud) en Noir van Sleek (zwart). NYX Jumbo Pencil in Milk (wit) als highlighter.

Wat vind jij van deze look?

Liefs,
Maud