maandag 23 januari 2012

Make-up Challenge - Day #17 Matte



Vandaag ga ik eindelijk weer eens verder met de 30 Day Make-up Challenge, die aanzienlijk langer dan dertig dagen gaat duren. Het grauwe weer maakt duidelijk ooglook foto's maken vaak lastig helaas. Een matte look stond op het programma. Dan denk ik gelijk aan oogschaduw. Matte oogschaduw vind ik heel mooi, matte kleuren op mijn lippen vind ik iets minder.





Ik wist allang dat ik weer eens zin had in turquoise kleuren, die zijn nog niet echt langs gekomen tijdens de challenge. Matte oogschaduw uitzoeken was nog best lastig! In bijna alle oogschaduws die ik vooraf even swatchte zat wel wat shimmer en/of glans. Uiteindelijk heb ik mijn 120 palette gebruikt, volgens mij heb ik een matte versie ervan. In elk geval niet de shimmer versie, want haast alle oogschaduws in de mijne zijn mat. Vandaag kwam dat mooi uit!



En nog een full-face foto. Mijn wangen en lippen heb ik heel subtiel opgemaakt, omdat de ooglook al opvallend genoeg is. Die vind ik trouwens wel mooi gelukt. Ik moet weer eens wat vaker turquoise oogschaduw gebruiken!

Wat draag jij liever, shimmery/glanzende of matte oogschaduw?

Liefs,
Maud