woensdag 18 januari 2012

Make-up Challenge - Day #16 Colourful


De zestiende dag van de make-up challenge! Een kleurrijke look stond op het programma. Leuk! Ik houd wel van kleurtjes, vooral als het op oogschaduw aankomt eigenlijk. Ik gebruik de laatste tijd wat weinig kleur in mijn looks. Na de mijn wat saaie 'signature look' van gisteren had ik zin om me flink met dit thema uit te leven!





Als ik aan kleurrijk denk verschijnen er automatisch regenbogen in mijn hoofd. De regenboog kleuren vind ik dan ook heel kleurrijk. En mooi! Ik wou in feite een soort regenboog op mijn bovenste ooglid maken (yes, ik heb op één oog zitten spelen, helaas geen full-face foto's dit keer!). De kleuren wou ik amper blenden, zodat de lijnen zichtbaar bleven. Dat lukte best goed. Op het laatst maakte ik nog met zwarte oogschaduw een flinke wing eraan, waar de regenboog in uitloopt.



Ik vind de look best leuk gelukt. Maar toch net iets minder mooi dan ik het in gedachte voor me zag. De oranje kleur is niet zo netjes aangebracht, wat op sommige foto's te zien is. En de gele kleur had wel wat feller gemogen.



Voor deze look gebruikte ik het Sleek Curaçao palette. Martine als highlighter onder de wenkbrauw en in de binnenste ooghoek. Voor de regenboog gebruikte ik: Purple Haze, Blue Lagoon, Apres Midori, Srewdriver, Tequila Sunrise en Singapore Sling. Met Expresso Martini maakte ik de wing.

Hoe zou jij zo'n kleurrijke look aanpakken? Voor welke kleuren zou jij kiezen?

Liefs,
Maud