dinsdag 17 januari 2012

Make-up Challenge - Day #15 Signature Look



Een signature look. Een look die je heel vaak draagt, die helemaal bij je past. Zelf vind ik dit ook wel een beetje mijn dagelijkse look. Gezien ik mijn make-up vooral op doordeweekse dagen vaak zo doe. Het is een vrij simpele look, niet te opvallend. Maar toch een stuk leuker dan alleen wat mascara vind ik. Inmiddels heb ik deze look binnen no time gemaakt.





Mijn ogen maak ik vrij subtiel op. Matte oogschaduw in aardetinten, vrij donkere oogschaduw en liner langs mijn wimperranden. Zelf heb ik zulke looks jaren lang saai gevonden, nu vind ik het één van de mooiste ooglooks. Gek dat ik zo lang niet zag hoe mooi zulke neutrale kleuren kunnen staan. En het is een look die altijd en overal kan, ook fijn!





De ooglook heb ik gemaakt met het Too Faced Natural Eye palette. Met de kleuren Heaven, Velvet Revolver, Sexpresso en Erotica. Dit palette gebruik ik dan ook het vaakst voor deze look, dat is er ook wel aan te zien. Ik draag bijna dagelijks oranje lipgloss, Apricot van NYX is één van mijn favorieten. En mijn favoriete blush kan ook niet ontbreken, dat is Bella Bamba van Benefit.

Hoe ziet jouw signature look eruit?

Liefs,
Maud