donderdag 12 januari 2012

Make-up Challenge - Day #14 Barbie



Barbie! Dat is een leuk thema om je mee uit te leven. Vooral als het op make-up aankomt. Wat ik me herinner van mijn legertje Barbie's is dat ze absoluut niet vies waren van een likje make-up. Alle poppen hadden blozende wangetjes en veel hadden nog wat felle kleuren boven hun ogen.





Ik herinner me nog dat ik de Barbie's met felle kleuren make-up (en kleertjes en haar) het leukst en mooist vond. Ik had een Barbie met regenboog-haar en een soort Hawaï-look. Ze had felfelfel-roze lippen en een turquoise-roze ooglook. Die heb ik proberen na te maken! Mijn waterlijntjes maakte ik wit, voor optisch grotere ogen. En ook nepwimpers vond ik verplicht voor een Barbie look





Mijn lippen vind ik het beste gelukt! Precies de kleur die ik in mijn herinnering zie. Sleek Pout Paint in Pinkini met Radiant Jewels van MAC erover. Jammer dat ik geen foto van de Barbie heb! De ooglook vind ik ook niet verkeerd. Al had het misschien nog iets meer over-the-top gemogen, iets meer Barbie.



Ik gebruikte o.a.: Junkshow, Evidence en Deep End uit het UD 15th Anniversary palette. Een Sleek Pout Paint in Pinkini, MAC Radiant Jewels, de knalroze blush uit het 10 Blush palette, nepwimpers van Forever 21 en een NYX Jumbo Eye Pencil in Milk. Deze look heb in vandaag fijn gemaakt toen ik lekker vroeg thuis was. En stiekem denk ik niet nog naar buiten te gaan, haha!

Wat vind jij van mijn Barbie-look? En heb jij wel eens zoiets gemaakt, voor een verkleedfeestje of gewoon voor de lol?

Liefs,
Maud