woensdag 11 januari 2012

Make-up Challenge - Day #13 Contouring



Na een dagje rust is het tijd om de 30 Day Make-up Challenge weer op te pakken! Dag dertien, contouring. Het is niet echt mijn ding. Ik vind het eigenlijk wel mooi, maar doe het zelf zelden. Naar mijn mening ben ik er ook niet heel goed in. Maar toch heb ik vandaag een poging gewaagd.



Eerst even mijn gezicht met alleen foundation op ter vergelijking. En hieronder met bronzer erbij. Ik heb het aangebracht in de holtes van mijn wangen en langs mijn neus, om die smaller te doen lijken. Daar was eigenlijk niets van te zien, ik durfde er ook niet te veel bronzer aan te brengen.





Nou, ik vind het meer gewoon mijn gezicht met bronzer.. Als jullie tips hebben over contouring hoor ik ze graag! Verder heb ik mijn make-up vandaag heel bescheiden gehouden. Mascara, oogpotlood en wenkbrauwpotlood. Da's ook soms even genoeg. Vooral met de rest van de challenge in het vooruitzicht!

Gebruik je vaak contouring technieken?

Liefs,
Maud