maandag 9 januari 2012

Make-up Challenge - Day #12 Glitter



Glitters vind ik hartstikke leuk! Heel leuk, maar niet heel draagbaar. Als ik dan de opdracht krijg iets met glitter te moeten maken, pak ik het liefst gelijk flink uit. Glitter op mijn ogen draag ik zelden. Wel oogschaduws met wat glitter erin, geen echte losse glitters. Vandaag is een uitzondering! Met de glitter opdracht van de 30 Day Make-up Challenge wou ik er wel echt een feestje van maken!





Glitterrr! Ik vind zelf de look erg mooi geworden zoals het hier uitziet. Dit was niet mijn eerste poging vandaag om een glitter-look te maken. Ik ben er nog niet zo handig mee en glitter mooi op z'n plek krijgen en houden kan tricky zijn. Deze look is het resultaat van mijn derde poging! Drie keer zal wel echt scheepsrecht zijn. De eerste twee looks waren slordig en niet glittery genoeg.





Jawel, jawel, een full-face foto! Ik weet (en snap) dat jullie full-face foto's fijn vinden. Het geeft een duidelijker beeld, het plaatje wordt completer. Daarom wil ik ze met de challenge vaker erbij gaan doen.

Vandaag was niet de mooiste om mee te beginnen. Na al mijn pogingen had mijn linkeroog het gehad en werd het wat rood en droog. Ik besloot het maar met rust te laten. Een full-face met één opgemaakt oog dus, moet kunnen voor een keertje.



En een aantal producten die ik gebruikte. Links drie pigments, Gosh Silver Holographic en Pinkie en een Barry M Dazzle Dust in Pearly Mauve. Daarover deed de losse glitters van de NYX Glitter Mania's in de kleuren Purple, Hot Pink en Disco Ball. En langs mijn bovenste wimperrand kwam nog wat roze glitter eyeliner van Teeez.

Gebruik jij vaak glitter in ooglooks?

Liefs,
Maud