zondag 8 januari 2012

Make-up Challenge - Day #11 Smokey



Vandaag was het tijd voor een smokey look. Meestal maak ik die toch met standaard kleuren als zwart, grijs en wit. Maar omdat is gisteren en eergisteren al met zwart, grijs en wit heb gewerkt wou ik vandaag weer iets anders. Ik maakte een smokey look met donkerbruin en een beetje zwart.





Smokey eyes maak ik ook erg vaak met een lichte kleur bij de binneste ooghoek en over het bewegend ooglid. Dit keer heb ik het andersom gedaan. De donkerste kleuren bij de wimperranden en over de oogleden, de lichtere kleuren erboven in de crease. Ook best mooi! Al maakt het mijn ogen wel wat kleiner.





Niet heel afwisselend, ik gebruikte hetzelfde palette als gisteren. Het Too Faced Smokey Eye palette (hoe kon ik anders voor een smokey look?!). Ik gebruikte de kleuren Firefly, Cloves, Up in Smoke en Smokin Hot.

Maak jij vaak smokey eyes? Met welke kleuren zoal?

Liefs,
Maud