zaterdag 7 januari 2012

Make-up Challenge - Day #10 Black



Dag tien, tijd voor de zwarte ooglook! Hier keek ik naar uit. Ik vind zwarte oogschaduw nog steeds geweldig, ik gebruik het alleen iets minder gretig dan vroeger. Vandaag heb ik me er weer eens mee laten gaan. Het is een heftige look geworden, maar dat mag ook wel als zwart het thema is.





Ik begon eigenlijk aan met een lichte kleur over mijn hele ooglid aan dikke, lange wings. Maar uiteindelijk vond ik dat geen gezicht, geen Amy Winehouse wings voor mij. Ik voegde er een cut crease aan toe, voor mijn gevoel maakte dat de look helemaal af. Ik vond het best even spannend, ik heb nog nooit een geslaagde cut crease gemaakt (al waren er eerdere pogingen). Het was een hele verrassing dat de look toch nog lukte!





Ik gebruikte het Too Faced Smokey Eye palette (op de foto nog helemaal nieuw).De kleuren Firefly en White Lie deed ik over het hele bewegende ooglid. En Smokin Hot gebruikte ik uiteraard voor de zwarte cut crease.

Liefs,
Maud