woensdag 11 januari 2012

Looks: Catrice Hidden World collectie



De afgelopen tijd zijn een aantal reviews voorbij gekomen van de Catrice Hidden World collectie die op het moment verkrijgbaar is. Een collectie met zachte kleuren en metallic finishes. Vandaag is het tijd om een look de met producten uit de collectie te laten zien!



De eerste look die ik maakte is een standaard, maar ook heel draagbaar. Ik gebruikte de Eye Souffles in de kleuren 'Wood You Follow Me?' en 'Yes, I Wood!'. Verder heb ik de Liquid Metal Gloss in 'Walk On Air' en de Blush Mousse op.





Een ooglook zoals ik ze graag maak! Natuurlijke bruintinten, de lichtste kleur in de binnenste ooghoek en de donkere in de buitenste. Ik kreeg na de review van de Eye Souffles veel vragen over hoe ik deze opbreng. Dit doe ik met gewone oogschaduwkwastjes, ook denk ik dat spons-applicators er niet verkeerd voor zouden zijn. Ik gebruik 'Yes, I Wood!' ook als highlighter onder mijn wenkbrauwen, die dep ik daar met mijn vingers op. De Blush Mousse breng ik ook deppend met mijn vingers aan.





Voor de volgende look gebruikte ik wat meer producten! Alle Eye Souffles, de Liquid Metal Gloss in de kleur 'Yes I Wood', de Blush Mousse en de Illuminating Base. Die laatste gebruik ik trouwens alleen als highlighter, niet over mijn hele gezicht,





Bruin en roze vind ik mooi combinatie. Toen ik begon met de look was ik van plan om de roze over mijn bewegend ooglid te doen en de bruine kleur in mijn crease. Met de roze kleur al op mijn kwast besloot ik het andersom te doen. En eigenlijk denk ik dat de look zo veel leuker is geworden! Weer eens iets anders.



Ook wil nogmaals zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de Eye Souffles! Ik had echt niet gedacht dat ze zo goed zouden blijven zitten. Al helemaal als je een primer van te voren gebruikt. Voor mij echt dé verrassing uit de Hidden World collectie.

Wat vind jij van de looks? En heb jij al iets van de Hidden World collectie gekocht?

Liefs,
Maud